مجید یاسر در ابتدا از علاقه‌اش به همکاری با سعید آقاخانی و حضور در سریال «نون خ» گفت: از قبل علاقه مندی خاصی داشتم که یک همکاری با سعید آقاخانی داشته باشم، تا اینکه تماسی از تیم سازنده نون خ برای حضور درفصل دوم سریال گرفته شد. پس از مطالعه فیلم نامه، با اشتیاقی که برای حضور در این مجموعه تلویزیونی داشتم، من هم بدون هیچ درنگی پاسخ مثبت به این دعوت دادم. خروجی کار و بازدهی آنچه که در ذهنم متصور بودم فکر می کنم کار درستی انجام داده ام.

یاسر درباره خاطره اش از حضور 20 روزه در پروژه «نون خ» اظهار داشت: واقعاً گروهی که سعید آقاخانی مدیریت کرد، بی نظیر بود چرا که ما درطول کار با مشکلاتی برخورد می کردیم ولی او و تهیه کننده آنقدر دوستانه و برادرانه با عوامل و بازیگران برخورد کردند که همه، این سریال را متعلق به خودشان می دانستند. من در دو دهه حضور درسینما و تلویزیون بعنوان کوچکترین عضو بدنه آن، در کمتر پروژه ای چنین همدلی و صمیمیت را دیده بودم.

او ضمن یادآوری خاطرات خوش از فیلم سینمایی روز سوم تصریح کرد: درخیلی از کارها اصولاً تیم سازنده خوب هستند و منم خاطرات خوبی از پشت صحنه آنها دارم اما این یکدستی و صمیمت در سریال «نون خ» خیلی بارز بود. ما 20 روز در روستایی بنام "پریان" در استان کردستان کار کردیم و یادم هست که سه بار برای رسیدن به لوکیشن در مسیر پر برف گیر کردیم و با گروه مجبور شدیم بیست دقیقه تا محل فیلمبرداری با پای پیاده برویم؛ اما بدون اینکه کسی ناراحتی از این مشکل داشته باشد، کارفیلمبرداری را ادامه می دادیم با این نگاه که کار متعلق به خودشان است.

بازیگر فیلم "توفیق اجباری"، بازخورد دوستان و اطرافیان نسبت به قسمت های پخش شده این مجموعه طنز را اینگونه توضیح داد: من درابتدا سعی می کنم قبل از رفتن مقابل دوربین، انتخاب مناسبی انجام بدهم اما درخصوص این سریال باید بگویم که تعدادی از دوستان نزدیکم از منتقدان و ژورنالیست های سخت گیری هستند که خدا رو شکر یک نکته منفی تاکنون دراین خصوص ننوشته اند یعنی اینکه همه از خوب بودن پروژه و هماهنگی عوامل پشت دوربین و بازیگران می گویند.

مجید یاسر پیش بینی کرد: از آنجا که ضبط این پروژه نیمه کاره رها شد، با حمایت مدیران و درصورت ادامه این سریال درفصل بعدی، خروجی کار با اقبال عمومی مواجه شود.

بازیگر سریال "نردبام آسمان" درباره کارکترخود در سریال نون خ می گوید: درابتدا بگویم که من قرار بود درفصل اول این سریال نیز حضور داشته باشم اما ما هم مانند بازیکنان فوتبال که همیشه می گویند به نظر سرمربی احترام می گذاریم، در پیش تولید درخصوص کارکترم چند بار صحبت شد اما در نهایت با نظر سعید آقاخانی حضورم در این سریال میسر نشد و من هم به نظر حرفه ای او برای این تصمیم احترام گذاشتم. اما درفصل دوم که شخصیت "بهنام" به من پیشنهاد شد چشم بسته آن را قبول کردم.

بازیگر سریال های طنز تلویزیون همچنین اظهارداشت: خیلی دوست دارم ژانرهای مختلفی که تاکنون انجام نداده ام را بازی کنم. تاکنون در ژانرهای دفاع مقدس، تاریخی، طنز و قرآنی بازی کردم اما علاقه دارم که کار کودک و درام را هم به تجربه کاری ام اضافه کنم. مجید یاسر تاکید کرد: تا الان درسریال نون خ شاید درشش یا هفت سکانس بیشتر حضور نداشتم اما فکر می کنم بعنوان عضوی که به مجموعه نون خ اضافه شده، تأثیرگذاری شخصیتم را مخاطب پذیرفته باشد و مردم آن را دوست داشته اند.

او در پایان گفت: منتظرم تا یک کارگردانی به من اطمینان کرده و در نقشی جدی‌تر من را مقابل دوربین ببرد.