به گزارش پارس ، فرزاد حاتمی در گفت وگو با تسنیم در خصوص شرایط خود گفت: به دلیل عزاداری ماه محرم ۲،۳ روز تمرین نکردم ولی از روز شنبه تمرینات را شروع کردم تا آمادگی بدنی ام را از دست ندهم. در حال حاضر مشکل خاصی ندارم و در حال بررسی پیشنهادها هستم تا بتوانم بهترین تصمیم را بگیرم. من منتظر یک اتفاق خوب هستم که امیدوارم این هفته رخ دهد. می خواهم یک تصمیم خوب بگیرم تا جام جهانی را از دست ندهم.


مهاجم تیم فوتبال استقلال در فصل گذشته با اشاره به مذاکراتش با علی فتح الله زاده، مدیرعامل استقلال اظهار داشت: من همراه سیدمهدی رحمتی نزد آقای فتح الله زاده رفتم و با او آشتی کردم. در حال حاضر هیچ اختلافی با آقای فتح الله زاده و همچنین آقای قلعه نویی ندارم و در صورت تمایل آنها به استقلال می روم.


وی در ادامه افزود: هنوز با استقلال به صورت جدی مذاکره نکرده ام ولی قرار است این اتفاق رخ دهد. حالا باید دید در روزهای آینده چه شرایطی به وجود خواهد آمد. اگر اتفاق خاصی رخ ندهد فکر می کنم تا پایان این هفته وضعیتم روشن شود.


حاتمی در خصوص شایعه ناراحتی محمد قاضی به دلیل احتمال بازگشت او به استقلال خاطرنشان کرد: من عادت ندارم در مورد بازیکنان دیگر صحبت کنم و در مورد قاضی هم حرف نمی زنم. هر بازیکنی وظیفه دارد به قراردادی که با باشگاه خود امضا می کند پایبند باشد.


وی با تاکید براینکه « هر بازیکنی باید کار خودش را انجام دهد» ، همچنین تصریح کرد: اگر قسمت بود به استقلال برمی گردم و اگر هم قسمت نبود به تیم دیگری می روم.