به گزارش پارس ، سعید آذری در گفت وگو با فارس، در مورد وضعیت محسن مسلمان و بحث انتقال او به پرسپولیس گفت: من با قول و قراری که با سردار رویانیان داشتم پایبند هستم و همانطور هم که گفتم می خواهیم مذاکرات بین دو باشگاه حالت برد-برد داشته باشد. ضمن اینکه به آینده مسلمان، خانزاده و غریبی هم فکر می کنیم. امیدوارم این دیپلماسی که شروع شده پایان خوشی داشته باشد.

وی تصریح کرد: هر سه بازیکن از سرمایه های فوتبال ما هستند که برای آنها آرزوی توفیق می کنیم آینده فوتبال کشور متعلق به این نسل است و تلاش می کنیم تا آنها متضرر نشوند و در دید و ویترین قرار بگیرند.

آذری در مورد اینکه بوناچیچ بعد از شکست ۵ بر یک مقابل داماش گفته بود هر تصمیمی باشگاه در موردم بگیرد تابع هستم، گفت: جلسه خوبی با بوناچیچ داشتیم. همچنین روز دوشنبه من با حضور بازیکنان با بوناچیچ صحبت کردم و خط مشی باشگاه مشخص شد بوناچیچ این توانایی را دارد که به ذوب آهن کمک کند و مربی متعهد و دلسوز است او آنقدر متعهد است که بعد از آنکه تیمش با ۵ گل شکست می خورد می گوید همه چیز را به باشگاه می سپارم.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن تصریح کرد: بعد از شکست ها معمولا اظهار نظرهای متفاوتی انجام می شود اما مهم این است که در بحران ها سیستماتیک و ساختاری فکر کنیم و بتوانیم باشگاه را به شرایط مطلوب برسانیم. من از سعد محمدی مدیرعامل محترم کارخانه ذوب آهن تشکر می کنم که با حمایت های بی دریغشان همواره ما را مورد لطف خود قرار داد ه اند.

آذری در مورد اینکه چرا در مجمع عمومی فدراسیون فوتبال شرکت نکرد، گفت: من به دلیل بیماری همسرم نتوانستم در این مجمع شرکت کنم و از فدراسیون هم عذرخواهی کردم البته ابرقویی نژاد که از اعضای هیئت مدیره ما بود در مجمع حضور داشت.