به گزارش پارس به نقل از تسنیم، نشست مجمع عمومی فدراسیون فوتبال صبح امروز در حالی برگزار شد که مهمترین موضوع آن بحث بودجه فدراسیون بود. موضوع چالش برانگیزی که بیشترین تنش ها را در جلسه ایجاد کرد و جالب آنکه نمایندگان رسانه های گروهی در زمان قرائت گزارش مربوط به بودجه اجازه حضور در مجمع را پیدا نکردند.

برای هر عقل سلیمی این سوال پیش می آید که چرا باید جزییات بودجه اعلامی در مقابل رسانه ها قرائت نشود. حتی با اینکه اعلام شده بود خبرنگاران از ساعت ۱۱ اجازه ورود به مجمع را خواهند داشت اما با بالا گرفتن اختلاف ها و بحث درباره جزییات مطرح شده در بودجه از ورود خبرنگاران تا ساعت ۱۲ ممانعت به عمل آمد.

سوال این است با توجه به گزارش هایی که درباره ابهام های مربوط به بودجه فدراسیون فوتبال طرح شده بود، به چه دلیل نباید گزارش مالی به صورت شفاف مقابل رسانه ها ارائه می شد، ایرادی که برخی اعضای مجمع مانند عابدینی به آن اشاره کرده و معترض شدند.

آنچه مشخص بود اینکه گزارش بودجه سالیانه فدراسیون آنقدر پر ابهام و نامنظم تنظیم شده بود که بیشتر اعضای مجمع از عابدینی و رویانیان گرفته تا فتح الله زاده و درودگر عنوان می کردند از دستور کار جلسه و گزارش مبهم قرائت شده چیز زیادی متوجه نشدند و حتی اعضای هیئت رئیسه فدراسیون از جمله شهاب الدین عزیزی خادم نیز به آن اعتراض داشته و خواهان برررسی مجددش بودند.

آنچه کاملا عیان بود، تسویه حساب و جنگ قدرتی بود که در قالب قرائت گزارش بودجه بین قطب های درون فدراسیون شکل گرفته بود و در حاشیه مجمع این درگیری به خوبی خودنمایی می کرد. اینکه یکی از اعضای مجمع مصاحبه ای را علیه عضو هیئت رئیسه انجام می دهد و جالب آنکه همان عضو هیئت رئیسه پیگیرترین فرد در ایراد گرفتن به بودجه است نشان می داد در پشت تمامی انتقادها و بحث ها جنگ دیگری در میان است.

نکته دیگر آنکه چگونه ریزترین جزییات بودجه فدراسیون در برخی رسانه ها رمزگشایی شده است. به غیر از آنکه برخی مدیران ارشد به این افشاگری رضایت داده اند چیز دیگری می تواند باشد؟ به نظر می رسد اعضای مجمع بر روی یکی از مدیران فدراسیون حساس شده اند و ایرادهای آنها به بودجه نیز در نهایت نوک پیکانش به سوی همان فردی است که در پایان جلسه امروز از همه ناراحت تر بود.

مشخص بود که پشت در نگه داشتن خبرنگاران نیز امری سفارش شده بود که البته عابدینی مرد اکشن مجامع فدراسیون این بار قاعده بازی را به ضرر آقای خاص به هم زد. آیا در گزارش مالی فدراسیون فوتبال موردی هست که رسانه ها نباید از آن آگاه باشند؟ شاید هم فدراسیون فعلا به رسانه ها نیاز ندارد و فقط زمانی که بحث انتخابات و دعوا با وزارت ورزش است، فدراسیون رسانه ها را می خواهد.