به گزارش پارس به نقل از  تسنیم، منصور ابراهیم زاده بعد از شکست یک بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس گفت: به بازیکنان تیمم تبریک می گویم که در تمام طول مسابقه تمام شرح وظایف خود را انجام دادند. بازیکنان ما به خوبی فوتبال بازی کردند و سازمان تیمی و حرکت در زمین را به خوبی نشان دادند.

وی ادامه داد: هر دو تیم با سازمان تیمی خوب کار خود را انجام دادند و بازیکنان راه آهن نیز طبق هدف های مورد نظر ما عمل کردند. بدشانس بودیم که توپ های ما تبدیل به گل نشد و دروازه بان پرسپولیس هم به خوبی عمل کرد.

ابراهیم زاده عنوان کرد: خطایی که بر روی برزای در دقیقه ۸۱ انجام شد می توانست پنالتی باشد و ضربه ای که جلال حسینی به بازیکن ما زد می توانست با برخورد داور روبه رو شود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم درباره اینکه اعتراض های چند هفته اخیر پرسپولیسی ها به داوری بر عملکرد داور بازی امروز تاثیرگذار بوده اظهار داشت: بحث من این است که اگر آن پنالتی گرفته و بازیکن حریف اخراج می شد به سود ما بود و در زمینه داوری کارشناسان و مردم باید قضاوت کنند.

سرمربی راه آهن افزود: سوالی که باید پاسخ داده شود این است که چرا فغانی داور این مسابقه به یک باره تغییر کرد. تا آنجا که اطلاع دارم البرز حاجی پور مدت ها بود که قضاوت نکرده بود. در مجموع تمامی این شرایط به ضرر ما شد و تاکنون ۲،۳ بار داوری برای ما مشکل ساز شده است.

ابراهیم زاده در واکنش به این سوال که آیا داوری را عامل شکست تیم خود می دانید، تصریح کرد: من چنین حرفی نزدم بلکه گفتم این موضوع روی عدم موفقیت تیم ما تاثیر داشت. من نگفتم ما به خاطر داوری شکست خوردیم اما یک ضربه پنالتی و یا اخراج بازیکن حریف اتفاقی است که ما را در موقعیت بهتر برای نتیجه گرفتن قرار می داد.

وی در پایان پیرامون اینکه چرا پیش از بازی به تغییر داور مسابقه اعتراض نکرد، خاطرنشان کرد: این موضوعی است که به مدیریت باشگاه مربوط می شود و شاید قبل از بازی این اقدام از سوی آنها انجام شده و من خبر ندارم.