به گزارش پارس به نقل از سایت رسمی سازمان لیگ برتر فوتبال کشور، مهدی تاج درباره زمان نقل وانتقالات نیم فصل لیگ برتر گفت: براساس موافقت هیئت رئیسه سازمان لیگ برتر فوتبال ایران زمان نقل وانتقالات نیم فصل بازیکنان داخلی از ۱۸ آبان لغایت ۱۴ آذر امسال تعیین شد.


وی افزود: در این بازه زمانی باشگاه ها می توانند با رعایت مقررات جاری، بازیکنان جدید خود را اعم از آزاد، قرضی و انتقال موقت جذب کنند و پس از ثبت قرارداد و دریافت کارت، در مسابقات از آنان استفاده کنند.


رییس سازمان لیگ خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه مسابقات لیگ برتر و جام حذفی از سوم آذر پیگیری می شود بازیکنانی که در فاصله زمانی تعیین شده برای نقل وانتقالات ثبت نام می کنند مجاز هستند تیم طرف قرارداد خود را در مسابقات همراهی کنند.


تاج ادامه داد: زمان نقل وانتقالات بازیکنان خارجی از ۱۶ دی تا ۱۲ بهمن خواهد بود و باشگاه ها می توانند با رعایت مقررات بازیکنان مورد نظر خود را جذب کنند.


وی در پایان تصریح کرد: باتوجه به آئین نامه نقل وانتقالات بازیکنان حرفه ای فیفا نقل و انتقال این بازیکنان و یا بازیکنانی با تابعیت ایرانی که عضو باشگاه های خارجی هستند، نیازمند دریافت ITC از باشگاه های شان هستند و این امر باید از از طریق سیستم انطباق انتقال TMS انجام شود.