به گزارش پارس سیروس دین محمدی در گفت وگو با تسنیم، درباره بحث هایی که این روزها درباره صعود شانسی تیم ملی به جام جهانی می شود، اظهار داشت: نمی خواهم بحث شانس را به وسط بکشم ولی باید قبول کنیم شانس جزئی از فوتبال است.

وی افزود: بازیکنان تیم ملی زحمت کشیدند و لیاقت این را داشتند که به جام جهانی بروند. در این برهه از زمان همه باید از تیم ملی حمایت کنیم و نباید بحث هایی را انجام دهیم که به ضرر تیم ملی تمام شود.

بازیکن پیشین تیم ملی درباره عدم برگزاری بازی های تدارکاتی برای تیم ملی تصریح کرد: تیم ملی در جام جهانی ۹۸ فرانسه به این دلیل خوب بازی کرد که پیش از آغاز جام جهانی بازی های تدارکاتی مناسبی انجام داده بود. وقتی به آرشیو رسانه ها مراجعه کنید، می بینید با تیم های خیلی خوبی بازی های دوستانه انجام دادیم.

دین محمدی خاطرنشان کرد: ما پیش از شروع بازی های جام جهانی ۹۸ فرانسه در تورنمنتی ۴ جانبه با تیم هایی همچون شیلی و نیجریه بازی کردیم. همچنین دیدارهای دوستانه ای نیز با تیم های باشگاهی اینتر و رم انجام دادیم و یک دیدار نیز با جامائیکا در تهران برگزار کردیم. بنابراین برای اینکه در جام جهانی نتایج خوبی کسب کنیم نیاز به بازی های تدارکاتی داریم.

وی در مورد اینکه موضوع شانسی بودن صعود تیم ملی به جام جهانی باعث ایجاد اختلاف در تیم استقلال شده و به طور مثال امیرحسین صادقی اظهاراتی را بیان کرد و سیاوش اکبرپور آن را جواب داد، تاکید کرد: نمی خواهم درباره این مسئله صحبت کنم و امیر قلعه نویی این موضوع را حل خواهد کرد.