به گزارش پارس به نقل ازتسنیم؛ مهرزاد معدنچی در مورد شکست فجرسپاسی مقابل پرسپولیس اظهار داشت: « مقابل تیمی قرار گرفتیم که برای آن هزینه شده و بسیار قدرتمند است. پرسپولیس امسال مدعی اصلی قهرمانی است و فجر مقابل این تیم حساب شده و با برنامه به میدان رفت. پرسپولیس را آنالیز کرده بودیم و موقعیت چندانی هم به این تیم ندادیم. در مجموع فکر می کنم شکست حق تیم ما نبود. »

بازیکن پیشین پرسپولیس درباره استقبال تماشاگران این تیم از او در این بازی گفت: « آنها همیشه به من لطف دارند، ما روزهای خوب و زیادی را با هم گذراندیم. بارها این مسئله را گفته ام و باز هم می گویم، چه در پرسپولیس باشم و چه نباشم طرفدار این تیم هستم، خیلی ها وقتی از پرسپولیس جدا می شوند برای تیم حاشیه سازی می کنند اما من هیچ وقت این کار را انجام ندادم. »

وی ادامه داد: « همیشه برای موفقیت پرسپولیس دعا کرده ام، اما روز پنجشنبه دوست نداشتم بازنده باشم، چون به فجر تعهد دارم و برای موفقیت تیمم تلاش می کردم. خیلی ها می گویند پرسپولیس در روز خوبش مقابل ما قرار نگرفت، اما من این مسئله را قبول ندارم و معتقدم فجر خوب بود که پرسپولیس آن طور بازی کرد. »

معدنچی در پاسخ به این سوال که چرا مقابل پرسپولیس انگیزه زیادی برای بازی داشتی، عنوان کرد: « در بازی های گذشته هم انگیزه داشتم ولی شما همین یک بازی را دیدید. سال قبل فصل خوبی را پشت سر نگذاشتم و سال قبل تر از آن هم مصدوم بودم، به خاطر همین این فصل کلاً با انگیزه هستم. در بازی با پرسپولیس هم طبیعی بود که دوست داشتم خوب بازی کنم. دو شوت به سمت دروازه زدم که نیلسون با اینکه دید نداشت آنها را خوب مهار کرد. »

وی در خصوص درگیری اش با رضا نورمحمدی در جریان بازی تصریح کرد: « رضا دوست خوب من است، در یکی دو صحنه با هم شوخی می کردیم و موضوع خاصی نبود. من نورمحمدی را دوست دارم چون پسر خوبی است. فقط به من گفت، چرا مرا می زنی که من هم در جواب گفتم چون دوست دارم! البته باید این نکته را بگویم که تکل زدن را بلدم و طوری این کار را انجام می دهم که به پای بازیکن حریف نخورم. »

کاپیتان تیم فجرسپاسی شیراز درباره آینده این تیم در لیگ برتر تاکید کرد: « خوشبختانه شرایط فجر بسیار خوب است. با بازی ای که مقابل پرسپولیس انجام دادیم به آینده تیم مان امیدوار هستیم، مسئله ای که بسیار مشهود است، این است که فجر با یاوری پیشرفت داشته و قول می دهم در بازی های آینده امتیازات بیشتری کسب کنیم. »