به گزارش پارس ، به نقل از مهر، بخش عمده برنامه دوشنبه شب نود به ماجرای قضاوت خبرساز محسن قهرمانی در دیدار تیم های سپاهان و پرسپولیس اختصاص داشت که علی دایی و محسن قهرمانی دقایق طولانی به اظهار نظر در این مورد پرداختند. در این میان مرتضی کریمی کمک داوری که یکسال است دیگر قضاوتی نمی کند زوایای تازه ای از تلاش های دایی برای جمع آوری اطلاعات در مورد محسن قهرمانی را اعلام کرد.

مرتضی کریمی در مورد اتفاقاتی که طی روزهای اخیر مطرح شده بود گفت: روز یکشنبه در ورزشگاه دستگردی فوتبال بازی می کردیم و تلفن همراهم در ماشین بود. وقتی برگشتم دیدم بهمن دهقان (نماینده تام الاختیار علی دایی) و علی حاتم (که جزو کارمندان باشگاه پرسپولیس است) با من تماسی گرفته بودند. به دهقان زنگ زدم ببینیم چه کار دارد که گفت بیا سعادت آباد. چون یکسال بود با قهرمانی در تماس نبودم بین راه چندین با را به او زنگ زدم اما برنداشت و به رامین حقیقی زنگ زدم و به او گفتم که دارم به سمت دایی می روم و اگر محسن قهرمانی حرفی دارد بگوید تا انتقال دهم.

این کمک داور بازنشسته ادامه داد: بعد از این اتفاق بالاخره توانستم با قهرمانی صحبت کنم که گفت قسم می خورد چیزی نبوده است و وقتی هم که رسیدم به محل قرار، گوشی را دادم به دایی و قهرمانی با او صحبت کرد.

مرتضی کریمی در پاسخ به این پرسش که چرا شما راهی دفتر بیمه علی دایی شدید گفت: وقتی من به آنجا رسیدم از من سوال کردند که آیا از قضاوت های گذشته محسن قهرمانی چیزی می دانی یا نه. اما من همانجا هم گفتم که اگر داوری بخواهد تخلفی کند نه رسیدی می دهد و نه شماره حسابی می دهد.

کریمی در بخش دیگری از صحبت هایش به یک افشاگری دیگر دست زد و گفت: یک نماینده سازمان لیگ چند سال پیش به اسم ما داوران و در یک بازی مرگ و زندگی ۱۶ میلیون یورو گرفت و من چندبار آنرا مطرح کردم. وقتی به فدراسیون هم این مسائل را می گفتیم، می گفتند چرا فقط به شما این حرف ها را می گویند؟