به گزارش پارس به نقل از فارس، تیم های فوتبال پرسپولیس و فولاد گستر تبریز از ساعت ۲۰ امشب در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که حاشیه های نیمه اول این بازی را در زیر می خوانیم.

* مارکو هافبک تیم فوتبال پرسپولیس پس از خارج شدن از لیست ۱۸ نفره در جایگاه VIP حضور دارد.

* هواداران پرسپولیس بارها در بازی دایی را به عنوان سرطلایی و سرور آسیا تشویق کردند.

* مسئولان برگزاری بازی به پرسپولیسی ها بابت اینکه دیرتر به هنگام گرم کردن به پایین رفتند اعتراضاتی داشتند.

* پیام صادقیان علیرغم قولی که به ستاد منشور اخلاقی داد تا مویش را کوتاه کند اما در بازی امروز این اتفاق نیفتاد و صادقیان با همان چهره قبل به میدان رفت.

* عکس العمل ها و اعتراضات هواداران پرسپولیس به حرکت های ایمان موسوی در بازی امروز در نوع خود جالب بود و با شعارهایی به او اعتراض می کردند.

* هواداران پرسپولیس با ساختن شعارهایی کنایه هایی را به رحمتی بابت گلی که از ذوب آهن خورد، می زدند. هواداران همچنین به امیر قلعه نویی باختش مقابل تراکتورسازی را با ساختن بیانیه ای تبریک گفتند.

* هواداران گسترش فولاد در طول نیمه اول بارها با شعارهایی علیه داور اعتراض های خود را نشان دادند. شعارهای آنها طوری بود که برخی بازیکنان مانند فروزان و نقی زاده از هوادارانشان می خواستند که شعار ندهند. شعار آنها به داور طوری بود که مسئولان برگزاری نیز از این بابت بسیار ناراحت بودند.

* پس از گذشت ۲۰ دقیقه از بازی تعداد هواداران گسترش فولاد در ورزشگاه از ۱۵۰ نفر به حدود ۷۰۰ نفر تغییر کرد.

* در یک صحنه در دقیقه ۳۰ بازی که داور خطایی را روی بازیکنان پرسپولیس اعلام کرد، خطیبی به شدت به داور خط اعتراض داشت. او حتی بطری آب را برداشت تا به سمت داور پرتاب کند اما در میانه راه از این کار منصرف شد.

* پس از اعلام پنالتی به نفع پرسپولیس نیز کادر فنی و مسئولان گسترش فولاد دسته جمعی به سمت بهروان و ناظر بازی رفتند و به شدت به او اعتراض هایی داشتند، همچنین پس از سوت بازی به مدت پنج دقیقه تمام اعضای کادر فنی گسترش فولاد و برادران خطیبی اعتراض های شدیدی را به محسن ترکی داشتند. این درگیری های لفظی با پادرمیانی بهروان و شیرازی خاتمه یافت.

* در بازی امروز پیام صادقیان در دومین بازی متوالی خود پشت مهاجمان به میدان رفت. قاسم دهنوی نیز پس از دو بازی در پست هافبک دفاعی دوباره انجام وظیفه کرد و همچنین حسین ماهینی نیز پس از دو بازی در ترکیب پرسپولیس قرار گرفت.

* صحبت های پی در پی دایی با سید جلال حسینی در نیمه اول در نوع خود جالب بود.

* برخی از هواداران گسترش فولاد لباس های قرمز تراکتور را بر تن کردند.

* محمدرضا خلعتبری پس از زدن اولین گلش برای پرسپولیس در اقدامی عجیب در هنگام خوشحالی از روی سر عکاسان پرید و به سمت هواداران گسترش فولاد به خوشحالی پرداخت.

* عکاسان برای نشستن کنار زمین امروز هم دچار مشکلاتی شدند. نیروی انتظامی برای آنها قسمتی ویژه را در نظر گرفت و به همین دلیل موجب دلخوری عکاسان شده بود.

* پس از زدن گل پرسپولیس، محمد دایی یک جانباز را در آغوش گرفت و خوشحالی اش را با او تقسیم کرد.

* در بازی امروز بر روی نیمکت خبری از بهزاد غلامپور نیست تا به خوشحالی بپردازد.

*بازی در نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.