به گزارش پارس به نقل از فارس محمود یاوری پس از تساوی دو بر دو تیمش مقابل فولاد خوزستان گفت: در نیمه دوم تازه از خواب پا شدیم. اگر بچه ها غیورانه ادامه می دادند امروز بر توپ و میدان مسلط بودیم اما در دقایق آخر استرس تیم زیاد شد. داور با سوت هایی که می زد و خطاهایی که نمی گرفت فشار را روی ما بیشتر کرد.

وی در مورد جدایی اش از مس کرمان گفت: مدیرعاملی که در تیم بود در نقل و انتقالات خوب عمل نکرد و تیم با مشکلات زیادی روبرو شد که یقه مربی آینده را هم می گیرد. تیم باید با اختیار تام سرمربی بسته شود. نمی دانم آیا تقوی این اختیار را داشته یا نه. دوست داشتم برای مس و هواداران مفید تر باشم اما شرایط دست به دست هم داد که نتوانم خوب نتیجه بگیریم. ۱۰ سال پیش که به کرمان آمدم رفتارها و حرف ها خیلی فرق می کرد. روز اول گفتم از لحاظ مالی حرفی ندارم اما اختیار می خواهم اما در کرمان آرامش و اختیار به من ندادند که این باعث شد در زمانی کم نتوانم افکارم را پیاده کنم، شاید اگر وقت مناسبتری می آمدم موفق تر بودم.

سرمربی مس کرمان خاطرنشان کرد: نمی دانم مربی بعدی می تواند موفق باشد یا نه اما اگر خودم یک سری شرایط داشتم می توانستم موفق تر باشیم با این حال تمام فکر و هوشم به نتایج مس کرمان است تا موفقیت هایش را بشنوم. امیدوارم مدیرعامل جدید مثل مدیرعامل قبلی نباشد. او قول داد شجاع خلیل زاده را به تیم بازگرداند اما این کار را نکرد.

وی افزود: هرجا من را بخرند می روم. در روزنامه ها مدام من را به این تیم و آن تیم می برند اما ای کاش روزنامه ها من را به جای تیم به خواب می بردند.

یاوری در مورد درگذشت مهدی محمدی اظهار داشت: محمدی هرگاه از مس صحبت می کرد با آه حرف می زد. اجازه دهید برای محمدی با دلم گریه کنم نه با حرفم.