به گزارش پارس ، به نقل ازایلنا؛ سپهر حیدری در خصوص بازی فردای تیمش با استقلال اظهار داشت: « در حال حاضر در آستانه بازی با استقلال تیم ما در بهترین شرایط ممکن قرار دارد. ذوب آهن در حال حاضر به لحاظ روحی، فنی و بدنی در شرایط خوبی قرار دارد و بچه ها آماده اند و یکدل هستند تا جلوی تیم خوب استقلال بازی خوبی انجام دهند و نتیجه بگیرند. »

وی تصریح کرد: « استقلال تیم خوبی است و مربی و بازیکنان خوبی دارد و حتی روی نیمکت هم بازیکنان تأثیرگذاری دارد اما ذوب آهن هم تیم خوبی است و جلوی استقلال دنبال ۳ امتیاز هستیم تا خودمان را در جدول بالا بکشیم. به نظر من این بازی نقطه عطفی برای ذوب آهن خواهد بود. »

مدافع تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در مورد استقلال گفت: « استقلال تیم بزرگی است و آنها هم می آیند در اصفهان امتیاز بگیرند. آنها دنبال ۳ امتیاز هستند چراکه یک امتیاز دردی را از دو تیم دوا نمی کند اما ذوب آهن را تا حالا اینقدر با انگیزه ندیده بودم و همه بچه ها همدل شده اند تا استقلال را ببرند. مطمئن باشید استقلال روز سختی مقابل ما خواهد داشت. »

حیدری در پایان گفت: « مردم اصفهان فوتبال را خوب دنبال می کنند و می دانم به ذوب آهن و سپاهان علاقه زیادی دارند. ما به حمایت آنها نیاز داریم هر چند ذوب آهن و سپاهان امسال و تا اینجای کار خوب نتیجه نگرفته اند، اما مطمئنا در بازی های بعدی شرایط بهتری خواهیم داشت. مطمئن هستم برای بازی با استقلال هواداران ذوب آهن می آیند و استادیوم را پرخواهند کرد تا به حمایت از تیم محبوب خود بپردازند. »