به گزارش پارس به نقل از فارس، مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی گفت: غلامحسین پیروانی خودش مصر به رفتن بود و ۳ بار دیگر استعفا داده بود.

جعفر جعفری در خصوص موافقت با استعفای غلامحسین پیروانی، اظهار داشت: پیروانی برای فجر سپاسی زحمت زیادی کشیده بود اما خودش ترجیح داد که استعفا بدهد. او سه بار دیگر هم استعفا داده بود اما ما از او حمایت کردیم.

وی در مورد اینکه آیا پیروانی خودش استعفا داده و یا تحت فشار قرار گرفته افزود: پیروانی پس از بازی با داماش در رختکن استعفا داد و من به او گفتم در حالت عصبانیت تصمیم نگیرد ما به هیچ عنوان در باشگاه با زور با کسی برخورد نمی کنیم، حمایت های لازم را از او انجام دادیم، اگر خودش می خواست که ادامه دهد ما هم پای او می ایستادیم. پیروانی خود مصر برای رفتن بود. به هرحال او ناراحت بود، او از همه بیشتر تعصب دارد و تصمیم گرفت که استعفا دهد.

مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی تاکید کرد: به هرحال توقعات و انتظارات مردم هم وجود دارد، شما اگر جای هیئت مدیره بودید چه تصمیمی می گرفتید. پیروانی خود استعفا داد و به هیچ عنوان بحث برکناری مطرح نشد، ما او را دوست داریم و کارنامه خوبی دارد، بازیکنان زیادی به فوتبال معرفی کرده و عناوین و افتخارات زیادی بدست آورده است.

مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی در مورد گزینه های احتمالی جایگزینی پیروانی از جمله مظلومی، مرفاوی و تقوی، تصریح کرد: ما امشب جلسه ای داریم و تا فردا تکلیف این موضوع مشخص خواهد شد. بازی هفته آینده ما مقابل راه آهن نزدیک است و باید هرچه زودتر تکلیف را مشخص کنیم.

وی در مورد حمایت مسئولان استانی خاطرنشان کرد: این مشکلات همچنان پابرجاست و یک برگ کاغذ هم به ما نمی دهند نمی خواهم توجیه کنم اما بیشتر مشکلات فجر به علت همین مسائل است.