به گزارش پارس ، به نقل ازتسنیم؛ محمد سررشته داری درباره انتخاب علیرضا فغانی برای قضاوت دربی روز جمعه عنوان کرد: « هیچ مشکلی با انتخاب فغانی نداریم. با وجود اینکه در بازی مقابل سپاهان، از قضاوت او ضرر کردیم و در نهایت هم منجر به کسر یک امتیاز از استقلال شد ولی از این داور حمایت خواهیم کرد. »

وی افزود: « با وجود شایعاتی که درباره فغانی وجود دارد از او حمایت می کنیم چرا که معتقدیم او از داوران پاک فوتبال ما است. هر داوری روز خوب و بد دارد و بازی با سپاهان روز فغانی نبود. از هواداران استقلال می خواهیم به همه از جمله داور بازی احترام بگذارند. »

مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: « اگر پرسپولیسی ها جای ما بودند زمین و زمان را به هم می دوختند و بهانه های داوری را مطرح می کردند و آسمان و ریسمان به هم می بافتند اما ما برای فغانی و همه داوران لیگ احترام قائل هستیم و معتقدیم او از پس از این دیدار برمی آید. »

سررشته داری با اشاره به مشکلاتی که پیش از این بین فغانی و فرهاد مجیدی به وجود آمده بود، گفت: « اینکه گفته می شود فغانی با مجیدی مشکل شخصی دارد را قبول نداریم و مطمئن هستیم روز جمعه دربی زیبایی به همراه داوری فغانی شاهد خواهیم بود و هیچ مشکلی به وجود نمی آید. »