به گزارش پارس ، به نقل از مهر، عبدالله ویسی از جمله مربیان جوان لیگ برتر است که در سال های گذشته در قامت سرمربی صبا و پیکان بازیکنان جوان زیادی را به لیگ برتر وارد کرد. او امسال این کار را با احتیاط بیشتری در استقلال صنعتی اهواز انجام داد و البته حالا بعد از گذشته شش هفته از لیگ برتر به شدت از میدان دادن به چند بازیکن جوان پشیمان است.

ویسی که روزی از او به عنوان مربی حامی بازیکنان جوان یاد می شد حالا می گوید از کار کردن با بازیکنان جوانی که سقف آرزوهایشان انجام یک بازی در لیگ برتر، خرید یک پراید و حضور در شبکه های اجتماعی تا ساعت ۳ بامداد است زجر می کشد. او همچنین تهدید کرد که در نیم فصل در تیم استقلال اهواز حسابی خانه تکانی خواهد کرد و بازیکنان زیادی را به خانه می فرستد!

* استقلال صنعتی در بحران است
وی در گفتگو با خبرنگار مهر، ابتدا در خصوص دیدار استقلال صنعتی با استقلال تهران اظهار داشت: شرایط ما با استقلال متفاوت است. آنها هم از نظر روحی و هم از نظر جایگاه در جدول بالاتر از ما هستند. تیم ما در بحران است و باید از این شرایط خارج شویم. کار بسیار سختی برابر استقلال داریم ولی قول می دهم بازیکنانم بازی خوب و جوانمردانه ای را انجام دهند.

* با یک امتیاز هم از این شرایط خارج می شویم
ویسی افزود: می‎ خواهیم جلوی استقلال از بحران خارج شویم. خوشبختانه بازی با تیم های استقلال و پرسپولیس این مزیت را دارد که نیازی نیست مربی زور بزند و به بازیکنان انگیزه بدهد! بازیکنان قبل از این مسابقات خودشان انگیزه دارند و خوب استراحت می کنند. ما اگر مقابل استقلال یک امتیاز هم بگیریم از شرایط بد خارج خواهیم شد.

* هر مربی دیگری به جای من بود زمین و زمان را به هم می دوخت
سرمربی استقلال صنعتی در پاسخ به سئوالی مبنی بر" دلایل ناکامی استقلال در این لیگ" ، تاکید کرد: متاسفانه ما هم بدشانس هستیم و هم اشتباهات داوری به ضرر ماست. فقط در بازی با نفت تهران بود که از اشتباهات داوری جان سالم به در بردیم. داوران در بازی با فولاد، ذوب آهن، مس کرمان و ملوان به ضرر ما سوت زدند. هر مربی دیگری به جای من بود قطعا زمین و زمان را به هم می دوخت!

* اعصاب بازیکنان استقلال خراب است
ویسی درباره زیاد اخطار گرفتن بازیکنان استقلال صنعتی هم تصریح کرد: زیاد اخطار گرفتن برای بازیکنان ما خوب نیست. فشار عصبی روی بازیکنان ما زیاد است ولی شایسته گرفتن این همه اخطار هم نیستیم. اعصاب بازیکنان استقلال خراب است و آنها با کوچکترین تنشی، اخطار می گیرند.

* سقف آرزوی بازیکنان جوان ما کوتاه است
وی در ادامه با انتقاد از بازیکنان جوان تیمش خاطرنشان کرد: من روی بازیکنان جوانم حساب ویژه ای باز کرده بودم. انتظار داشتم چند بازیکن ما امسال پدیده شوند ولی اتفاقاتی می افتد که آدم اذیت می شود. سقف آرزوهای بازیکنان جوانم کوتاه است و من از این مسئله اذیت می شوم.

* بازیکنان جوان مرا دیوانه کرده اند!
سرمربی استقلال صنعتی ادامه داد: قسم خورده ام از این به بعد اگر خواستم تیمی را جمع کنم، از بازیکنانی که کمتر از سه، چهار سال در لیگ سابقه بازی ندارند، استفاده نکنم چون امسال بازیکنان جوان مرا دیوانه کرده اند!

* شما چه کاری برایم کرده اید؟
" آبرو و حیثیتم را پای بازیکنان جوان گذاشته ام. چرا باید خودم را اذیت کنم و زجر بکشم" ؟ ویسی با طرح این سئوال، گفت: به بازیکنان جوان گفتم اگر من شما را نخواهم، هیچ مربی دیگری نیست که شما را بخواهد. در صبا و پیکان هم که بودم اینطور بود. چند بازیکن بعد از رفتنم، یا از فوتبال کنار گذاشته شدند و یا به لیگ یک برگشتند. به آنها بارها گفته ام من که آبرویم را پای شما گذاشتم، شما چه کاری برای من کرده اید؟

* در بازی دادن به جوانان تجدید نظر می کنم
وی در ادامه، تاکید کرد: سقف آرزوهای بازیکنان ما کوچک است. یکسری از بازیکنانی که به استقلال صنعتی آورده ام، خودشان را گُم کرده اند و گیج می زنند! آنها فکر می کنند با بازی در لیگ برتر زمین را به آسمان دوخته اند! من از این به بعد در بازی دادن به بازیکنان جوان تجدید نظر می کنم و از سال آینده مثل سایر مربیان لیست بازیکنان مورد نظرم را به باشگاه می دهم و می خواهم که برایم بازیکن بیاورند نه اینکه خودم دنبال بازیکن بروم.

* نیم فصل استقلال را عوض می کنم
ویسی که از عملکرد بازیکنان جوانش بسیار ناراحت بود، در بخشی از صحبت هایش تهدید کرد که همه آنها را در نیم فصل کنار خواهد گذاشت. وی در این خصوص گفت: چرا باید آبرویم را برای بازیکنانی بگذارم که در عوض فرصتی که به آنها داده می شود، هیچ کاری نمی کنند. نیم فصل تیم را عوض می کنم و بعضی از بازیکنان را به خانه می فرستم. خوشبختانه جای خالی هم برای جذب بازیکن زیاد داریم.

* بعضی بازیکنان تا ساعت ۳ بامداد در فیس بوک می چرخند
سرمربی استقلال صنعتی با بیان اینکه باشگاه از من نتیجه می خواهد، اظهار داشت: خوشبختانه باشگاه این اختیار را به من داده که در صورت نیاز بازیکنان را عوض کنم. چرا باید بعضی از بازیکنان تا ساعت ۳ بامداد در فیس بوک بچرخند؟ آنها مرا امسال بیچاره و ریش هایم را سفید کردند!

* سقف آرزوهایشان خریدن یک پراید است
ویسی خاطرنشان کرد: اگر سقف آرزوهای بازیکنان ما خریدن یک پراید است، بهتر است بروند خانه و دیگر فوتبال بازی نکنند! آنها برای من شب و روز نگذاشته اند.

* اگر سقوط کردیم، اعدامم کنید!
وی در بخش پایانی صحبت هایش در پاسخ به این سئوال که" آیا نگران برکناری از استقلال به خاطر نتایج ضعیف نیست" ؟ ، گفت: من نگران این کار نیستم چون هم مردم و هم مدیریت باشگاه باهوش هستند و می دانند تیم ما زیبا بازی می کند. ما بازیکنان با تجربه خوب زیادی داریم و چشم بسته هم می توانیم در لیگ بمانیم. اگر قرار باشد با بازیکنانی مثل سهراب بختیاری زاده، ایمان مبعلی، عادل کلاه کج، حسین کعبی و… سقوط کنیم بیایند مرا اعدام کنند!

تیم فوتبال استقلال صنعتی خوزستان فردا شنبه در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف استقلال تهران خواهد رفت.