به گزارش پ ارس به نقل از فارس، اوکتاویو، با بیان اینکه تیم فوتبال ساحلی ایتالیا بسیار قوی ظاهر شد خاطرنشان کرد: ایتالیا در ریتم و آهنگ همیشگی خودش بود. این تیم توانسته بود دو هفته پیش روسیه قهرمان جهان را شکست دهد.

وی ادامه داد: باخت امروز ایتالیا به این دلیل بود که ایران بهتر بازی کرد. البته اشتباهاتی را در بازیکنان مان دیدم که باید آن ها را جبران کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی ایران با تاکید بر انجام بازی های تدارکاتی بین المللی گفت: برگزاری هرچه بیشتر بازی های تدارکاتی سبب می شود تا بازی به بازی بهتر شویم و از اشتباهاتمان بکاهیم. مطمئنا در بازی دوم برابر ایتالیا اشتباهات کمتری خواهیم داشت.

وی درباره بازی دوم ایران در برابر ایتالیا نیز گفت: تغییر بخصوصی را در بازی دوم نخواهیم داشت. تلاش خواهیم کرد تا بازی بهتری را نسبت به مسابقه اول ارائه دهیم و از اشتباهات خود کم کنیم. البته مطمئنا ایتالیا در بازی دوم هجومی تر وارد میدان خواهد شد.

او با قدردانی از برگزاری بازی های تدارکاتی برای تیم فوتبال ساحلی ایران خاطرنشان کرد: به خاطر برگزاری این دیدارها از فدراسیون فوتبال تشکر می کنم. از فدراسیون فوتبال به خاطر اینکه در چنین شرایط اقتصادی کمک کرد تا دیدارهای تدارکاتی تیم فوتبال ساحلی ایران با تیم قدرتمندی مثل ایتالیا برگزار شود، تشکر می کنیم. ما نیاز به تجربه اینچنین دیدارهایی داریم.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی ایران اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن جام جهانی فوتبال ساحلی در تائیتی باید بهتر و قوی تر در میادین ظاهر شویم. جام جهانی محلی است که در آن همه ایران را خواهند دید و ما تلاش خواهیم کرد تا درخشان ظاهر شویم و نتایج خوبی را کسب کنیم.

به گزارش ایسنا، تیم فوتسال ساحلی ایران در دیداری دوستانه ایتالیا را ۵ بر ۳ شکست داد.