به گزارش پارس به نقل از فارس، آرش میراسماعیلی نایب رئیس فدراسیون جودو پس از لغو عضویت او در کمیسیون ورزشکاران توسط مسئولان فدراسیون جهانی اظهار کرد: تصمیم مسئولان فدراسیون جهانی برخلاف منشور اخلاقی و المپیک است. تصمیمات آنها بیشتر جنبه سیاسی دارد تا جنبه ورزشی البته برای آرش میراسماعیلی پایبندی به ارزش های انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری اهمیت بیشتری نسبت به این مسئولیت ها دارد. من حاضرم جانم را پای این ارزش ها بدهم چه برسد به این پست ها.

نایب رئیس فدراسیون جودو گفت: تلاش من برای کسب پست در کمیسیون ورزشکاران فدراسیون جهانی بود و با این کار می خواستم به جودوی کشورم خدمت کنم اما آنها نام من را حذف کردند. حالا دیگر به این مسائل فکر نمی کنم و تمام تمرکز م را روی موفقیت تیم ملی گذاشته ام.

میراسماعیلی در مورد اینکه تصمیم دارد به اقداماتی که مسئولان فدراسیون جهانی انجام داده اند اعتراض کند، گفت: حتما به این اتفاقاتی که رخ داده اعتراض خواهم کرد البته این اعتراض من به خاطر پست نیست بلکه برای دفاع از ارزش ها این کار را انجام خواهم داد. اجرای فرامین مقام معظم رهبری و بنیانگذار انقلاب اسلامی از همه چیز برایم مهم تر است و حاضرم جانم را هم برای آنها بدهم.

میراسماعیلی در پایان گفت: کمیسیون ورزشکاران فدراسیون جهانی غیر از اینکه پنج عضو خود را از طریق برگزاری انتخابات و رای جودوکاران حاضر در مسابقات جهانی شناسایی می کنند چندین عضو را هم با حکم رئیس فدراسیون جهانی انتخاب می کنند. هم اکنون نمایندگانی از کره جنوبی، فرانسه و آمریکا برای این کمیسیون منصوب شده است. نمی دانم که چرا فدراسیون جهانی این کارها را انجام می دهد