به گزارش پارس به نقل از مهر، حسین کعبی پیش از بازی تیمش برابر فولاد خوزستان در هفته ششم رقابت های لیگ برتر کشور، اظهار کرد: بازی سخت و حساسی را پیش رو داریم و هر دو تیم در این بازی به دنبال کسب هر سه امتیاز هستند و همین امر حساسیت بازی را بیشتر می کند.

وی افزود: تیم فولاد برای حفظ جایگاه خود در صدر جدول تلاش می کند و تیم ما نیز با توجه به نتایج دو هفته گذشته به سه امتیاز این بازی به شدت نیاز دارد.

مدافع تیم استقلال خوزستان ادامه داد: امیدوارم در این بازی هواداران هر دو تیم به دور از هر گونه حاشیه ای، تیم های خود را تشویق کنند تا بازی به گونه ای انجام شود که آنها از بازی تیم های خود لذت ببرند نه اینکه با ناراحتی ورزشگاه را ترک کنند.

وی بیان کرد: تیم ما با وجود اینکه دو بازی گذشته خود را واگذار کرده است ولی اکنون از نظر روحی شرایط خوبی دارد و می توانیم با پیروزی در این بازی شرایط خود را در جدول بهبود بخشیم.

کعبی تصریح کرد: تیم فولاد یکی از تیمهای خوب لیگ است که اکنون نیز سهمیه آسیا را کسب کرده است ولی بازیکنان ما توانایی پیروزی برابر این تیم را دارند.

وی اظهار کرد: برخی از تیم ما پس از دو یا سه شکست متوالی دچار بحران می شوند ولی تیم ما آن نتایج را به دست فراموشی سپرده است و اکنون تنها برای جبران امتیازات از دست رفته تلاش می کند و هیچگاه انگیزه خود را برای صعود به بالای جدول از دست نمی دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، شهرآور اهواز بین دو تیم استقلال خوزستان و فولاد خوزستان روز جمعه در ورزشگاه تختی اهواز برگزار می شود.