به گزارش پارس ، به نقل ازقدس آنلاین، علی کریمی پس از تساوی تیم فوتبال تراکتورسازی برابر مس کرمان ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: باید در این دیدار پیروز می شدیم و ۳ امتیاز را می گرفتیم ولی از موقعیت های خود استفاده نکردیم. امیدوارم در بازی های آینده طلسم نبردن در زمین خودمان را بشکنیم.

وی با اشاره به اینکه این امتیازها در آینده به درد تراکتورسازی می خورد که نباید آنها را به راحتی از دست داد، افزود: ما شرمنده هواداران شدیم که در این مدت به خوبی از ما حمایت کردند زیرا نتوانستیم از امتیاز میزبانی برای رسیدن به پیروزی استفاده کنیم.

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی در مورد اینکه انتقاد از سن بالایش را با عملکرد خوب خصوصا در بازی با ذوب آهن و سپاهان پاسخ داده، خاطرنشان کرد: آنهایی که نمی توانند در مورد مسائل فنی صحبت کنند، بحث سن بالای بازیکنان را مطرح می کنند. بطور مثال خاویر زانتی با ۴۲ سال سن در اینتر میلان فیکس بازی می کند. متاسفانه در ایران بازیکنی نداریم که از نظر آمادگی بدنی ۱۰۰ درصد باشد و همه بازیکنان نهایتا ۷۰-۸۰ هستند.

وی در ادامه در مورد وضعیت توپ های آلشپورت هم تاکید کرد: توپ های سال پیش بهتر بود اما اگر ایرادی هم وجود دارد، مربوط به همه تیم ها است و فقط یک تیم ضربه نمی خورد که تا این اندازه به آن اعتراض می کنند. البته من پیشنهادی برای سازمان لیگ دارم که در سال جام جهانی از توپ های آدیداس که در آن مسابقات مورد استفاده می شود، در بازی ها بهره برده شود. این اتفاق باعث می شود بازیکنان تیم ملی از نظر فنی و ذهنی با توپ ها آشنا شده و به تیم ملی هم کمکی شود.

کریمی در مورد کسر امتیاز از تیم ها به خاطر فحاشی تماشاگران یادآور شد: این قانون متفکرانه نبوده است زیرا ممکن است یک تیم ۱۰۰ نفر را اجیر کرده و در ورزشگاه شعار دهد تا از تیم مقابل امتیاز کسر شود. باید کارها اصولی باشد زیرا حل مشکلات ورزشگاه ها با کار فرهنگی امکان پذیر است نه با زور.

شما گفته بودید عادل اگر عادل باشد فیلم های آرشیو خود را در می آورد و مشخص می کند از بین شما و علی دایی چه کسی ثبات دارد و چه کسی ندارد… وی در این خصوص اظهار داشت: من برنامه ۹۰ هفته پیش را ندیدم و دیگر هم آن را نگاه نمی کنم زیرا می دانستم عادل آن فیلم ها را نشان نمی دهد.

کاپیتان پیشین پرسپولیس همچنین گفت: قبل از این چرا فردوسی پور در درگیری من با رویانیان خیلی مسائل را نشان داد اما امروز… به نظر من عادل اصلا عادل نیست و پدر و مادرش اشتباهی اسم او را عادل گذاشته اند. پیش از این روی این برنامه شک داشتم و امروز شکم تبدیل به یقین شد.