به گزارش پارس به نقل از روزنامه تماشا: آخرین راه رویانیان برای گرفتن رضایتنامه عجمان، استفاده از کمک های مالی هواداران پرسپولیس است، روشی که مدیرعامل سرخپوشان دیروز به فارس گفت برای آن برنامه ریزی کرده اند: « موضوع جدی حال حاضر برای باشگاه و حتی هواداران، خلعتبری است که ما روز دوشنبه سامانه ای از طریق همراه اول را برای کمک های اقتصادی به باشگاه به هواداران معرفی خواهیم کرد. از هواداران می خواهیم که همراه با عاشقان پرسپولیس ما را تنها نگذارند. همچنین درصدد هستیم یک شماره حساب در یکی از بانک های بزرگ ایران افتتاح کنیم تا هواداران کمک های خود را برای ما ارسال کنند. »

نامه رسمی پرسپولیس به عجمان

باشگاه پرسپولیس در نامه ای رسمی به باشگاه عجمان خواستار لغو قرارداد خلعتبری با عجمانی ها و در اختیار گرفتن این بازیکن شد. این نامه به باشگاه عجمان فرستاده شده و عجمانی ها هم با پیگیری مسئولان باشگاه پرسپولیس اعلام کردند به زودی جلسه هیئت مدیره خود را تشکیل داده و در این خصوص تصمیم گیری خواهند کرد. دیروز یعنی ۱۰ آگوست، آخرین روزی بود که پرسپولیسی ها می توانستند به صورت رسمی خواستار حضور خلعتبری در پرسپولیس باشند که به وعده خود عمل کردند.

اعلام آمادگی خلعتبری

محمدرضا خلعتبری هم بعد از درخواست پرسپولیس، با حضور در جمع سرخپوشان در صورت توافق با عجمان موافقت کرد. پس از اینکه برای مرخصی ۴ روزه به مناسب عید سعید فطر از امارات به تهران آمد، جلسه ای با رویانیان داشت. خلعتبری در تماسی تلفنی با رویانیان آمادگی خود را برای حضور در پرسپولیس به شرطی که جدایی اش از عجمان مشکل ساز نشود رسما اعلام کرد. رویانیان هم این خبر را تایید کرد و گفت این بازیکن می خواهد به ایران برگردد: « من سه بار با او حرف زدم. خوشبختانه خلعتبری رسما تمایل دارد که به فوتبال ایران و پرسپولیس برگردد. پس دوستان و حتی کسانی هم که ما را دوست ندارند، کمک کنند. »

خلعتبری: به قراردادم پایبندم

با وجود این بحث ها، خلعتبری گفته بر اساس قراردادش با عجمان تا زمانی که این تیم رضایتنامه ندهد به تعهداتش عمل می کند. خلعتبری به فارس گفت با هماهنگی عجمان به ایران آمده است: « در آخرین بازی دوستانه ای که در امارات برای عجمان به میدان رفتم دچار آسیب دیدگی شدم و از ناحیه مچ پا احساس درد کردم. به همین دلیل با مشورت و هماهنگی باشگاه اماراتی به ایران آمدم و هم اکنون در رامسر در کنار خانواده ام حضور دارم و پایم را هم مداوا می کنم. »

او امیدوار است قبل از بازگشت به امارات، تکلیفش معلوم شده باشد: « فعلا در شمال کشور هستم و منتظر می مانم تا تکلیفم روشن شود. همانطور که پیش از این گفتم افتخار می کنم که در کشورم بازی کنم ولی من یک فوتبالیست حرفه ای هستم و باید تا زمان روشن شدن وضعیتم به قراردادم پایبند بمانم ولی امیدوارم بهترین اتفاق برایم رخ دهد. »