به گزارش پارس ، به نقل از جام نیوز؛ علی فتح الله زاده در خصوص جذب جاسم کرار و اینکه باشگاه در قبال این بازیکن چه رفتاری خواهد داشت گفت: « این مسائل فنی است و امیر قلعه نویی خواستار به خدمت گرفتن این بازیکن بود. »

وی افزود: « بازیکن باید کنترل شود و با او در همه زمینه ها صحبت می کنیم تا مشکلی به وجود نیاید. ضمن آنکه کرا از لحاظ فنی یکی از بهترین بازیکنانی است که تاکنون در ایران حضور پیدا کرده است. »

مدیرعامل باشگاه استقلال، در خصوص اینکه آیا جذب کرار به جدایی مجتبی جباری ربط داشت یا خیر گفت: « این موضوع هیچ ربطی به جدایی جباری نداشت. شاید کرار رفتار تندی داشته باشد اما کادر فنی همه چیز را تحت کنترل دارد و قطعا از این بازیکن بهترین کارایی را بهره خواهد گرفت. »

فتح الله زاده با اشاره به این موضوع که کرار به جای جاجای برزیلی به استقلال آمد گفت: « رقم درخواستی جاجا بالا بود و نمی توانستیم این بازیکن را تامین کنیم اما واقعیت این است که از لحاظ فنی هم زیاد نتوانستیم زیاد او را ارزیابی کنیم. »

مدیر عامل استقلال در خصوص جواد نکونام و اینکه سرانجام این بازیکن با باشگاه استقلال چه شد تصریح کرد: « ما که مشکلی نداریم. سوء تفاهماتی پیش آمده که باید برطرف شود. به نظر من نکونام باید خودش تیمش را انتخاب کند. وی باید با قلعه نویی صحبت کند و تصمیم نهایی را بگیرد که بقیه موارد دیگر دست من نیست. »

وی در خصوص اینکه آیا باید با نکونام جلسه دیگری بگذارد گفت: « من حرف هایم را با نکونام زده ام و صحبت هایم با این بازیکن انجام شده است ولی باید مشکلات حل شود که همانطور که گفتم نکونام باید خودش تصمیم نهایی را اتخاذ کند. »

مدیر عامل استقلال در پایان گفت: « لیست استقلال کامل و اسامی کامل تیم نیز به AFC ارسال شد. »