به گزارش پارس ، امید نمازی در گفت وگو با فارس، در مورد جلسه هماهنگی برنامه های تیم ملی و لیگ فوتبال ایران گفت: امروز برای هماهنگی برنامه های سازمان لیگ و تقویم AFC جلسه برگزار کردیم تا برنامه های تیم ملی را هماهنگ کنیم.

وی در مورد اینکه مهدی تاج اعلام کرده برنامه های نیم فصل اول تایید شده است، عنوان کرد: هر چه مهدی تاج اعلام کرده درست است.

مربی تیم ملی در مورد اینکه گفته می شود هنوز برنامه نیم فصل دوم را نداده اند و آیا مشکلی به وجود نخواهد آمد، اظهار داشت: باید برنامه تیم ملی را بدهیم و با مسئولین سازمان لیگ پس از صحبت به توافق برسیم. مطمئنا مشکلی به وجود نمی آید و هماهنگی خوبی وجود دارد.

نمازی در مورد اردوهای تیم ملی و بازی دوستانه با گابن و پرتغال عنوان کرد: در مورد این بازی ها هنوز هیچ چیز مشخص نیست. ۱۶ مرداد اولین اردوی ما قرار است برگزار شود و برای انجام بازی دوستانه و برگزاری این اردو در حال رایزنی هستیم.

وی در مورد اینکه کی روش برای برگزاری برخی بازی ها رایزنی می کند، عنوان کرد: به هر حال کی روش با روابط خوبی که در سطح بین الملل دارد می تواند دراین زمینه به تیم ملی کمک کند که من زیاد در این موارد وارد نمی شوم.