سرخپوشان پایتخت پس از نتایج درخشان در یک ماه اخیر، با عبور از چونبوک موتورز کره جنوبی، به رتبه سوم آسیا رسیدند و حالا تنها الهلال و کاوازاکی فرونتاله را بالاتر از خود می‌بینند که البته اختلاف زیادی بین این سه تیم وجود دارد و شاید به یک سال درخشش دیگر برای صدرنشینی در آسیا نیاز باشد.

پرسپولیس در رنکینگ جهانی همچنان جایگاه ۹۸ را در اختیار دارد و تنها نماینده ایران در بین ۱۰۰ تیم برتر فوتبال جهان از نظر فوتبال دیتابیس محسوب می‌شود. این بهترین رتبه سرخپوشان پایتخت به حساب می‌‍آید.

استقلال دیگر تیم ایران، جایگاه سیزدهمی خود در قاره آسیا را حفظ کرده است. اگر آبی پوشان در ادامه مسابقات لیگ برتر و آسیا نتایج خوبی کسب کنند، احتمالا به جمع ۱۰ تیم برتر اضافه خواهند شد. تیم مجیدی در رنکینگ جهانی رتبه ۲۳۳ را در اختیار دارد.

سپاهان که روزگاری به رتبه ۶۸ جهانی هم رسیده بود، این روزها وضعیت خوبی ندارد و باوجود صعود چند رده ای، همچنان در تلاش برای ورود به جمع ۱۵ تیم برتر آسیاست. سپاهان در رنکینگ جهانی نیز جایگاه ۲۹۱ را تصاحب کرده است.

تیم فوتبال تراکتور که در جایگاه چهارم ایران قرار دارد، با درخشش در لیگ قهرمانان به رتبه ۳۴ آسیایی صعود کرد اما در رنکینگ جهانی وضعیتش چندان مطلوب نیست و ۴۵۸اُم است.