در خصوص دیدار ایران و سوریه و عمکرد شاگردان دراگان اسکوچیچ  اظهار داشت: من بارها جلوی سوریه بازی کرده ام و می دانم این تیم همیشه تیمی منظم و سختکوش است.

وی افزود: سبک بازی این تیم شبیه تیم هایی مثل بحرین  است و آنها مقابل تیم ملی ما بد بازی نکردند ولی واقعیت این است که تیم ملی ما باهوش و زیرک بود و از فرصت های استفاده کرد.

بازیکن اسبق تیم ملی تاکید کرد: من بازی را با دوستانم تماشا کردم و به آنها گفتم ما دو تیم ملی داریم. یک تیم ملی روی نیمکت بود و یک تیم درون زمین و انصافا فاصله فنی بازیکنان نسبت به هم خیلی کم است.

دین محمدی یادآور شد:به نظرم بازیکنان ما در بازی با سوریه باهوش بازی کردند و گلهایی که زدیم روی زیرکی به ثمر رسید. مثلا گل سوم تیم ملی با تیزهوشی کریم امصاری فرد به ثمر رسید.

وی در خصوص اینکه ارزیابی اش نسبت به تیم ملی چیست عنوان کرد: اگر باهوش باشیم بحرین را در کشورش هم می توانیم ببریم. همه ما ایرانی ها نسبت به بحرین حساس هستیم. در آن بازی معروف ایران و بحرین خود من از زمین اخراج شدم ولی امیدوارم امسال بازیکنان تیم ملی مردم را خوشحال کنند و به جام جهانی صعود کنند. این تیم پتانسیلی خوب و توانایی صعود به جام جهانی را دارد.

بازیکن اسبق تیم ملی تاکید کرد: سال 99 سال خوبی برای مردم ایران نبود و ما خیلی از عزیزیانمان را از دست دادیم ولی امیدورم با صعود تیم ملی به جام جهانی روزهای بد و تلخ سال گذشته کمی به فراموشی سپرده شود.