مصطفی آجورلو در جمع خبرنگاران بعد از ثبت نام در انتخابات فدراسیون فوتبا ل اظهار داشت: افتخار می‌کنم که به اتفاق خانم محمدیان و آقایان نصر اصفهانی و فتاحی توانسته ایم در انتخابات شرکت کنیم و ان شالله هر کسی شایستگی دارد اداره فدراسیون را به عهده بگیرد. خدمت به فوتبال افتخاری است که می‌توانیم در کنار افرادی که در روزهای اخیر ثبت نام کرده اند، انجام بدهیم.

وی درباره ارزیابی‌اش از انتخابات این دوره عنوان کرد: به نظر می‌رسد هر چه جلوتر می رویم فضای انتخابات مناسب تر می‌شود.

نامزد ریاست فدراسیون فوتبال درباره ورود چهره های فوتبالی به عرصه انتخابات عنوان کرد: به هر حال اتفاق خوبی افتاده و اینکه اهالی فوتبال به ویژه افراد خلاق فوتبالی که جوانی خود را برای این رشته گذاشته‌اند این اجازه را دارند که وارد عرصه انتخابات شوند ارزشمند است.

آجرلو درباره اینکه آیا از نظر وی فضای فعلی انتخابات هم مانند گذشته سیاسی شده است، توضیح داد: امیدوارم آن اتفاق‌ها دیگر تکرار نشود زیرا آنچه به فوتبال کمک می‌کند روند برگزاری انتخابات به شکل سالم است.

وی درباره اینکه آیا لابی های لازم را برای ورود به انتخابات انجام داده عنوان کرد: به هر حال انتخابات محل لابی گری است و این موضوع روند طبیعی انتخابات است اما امیدوارم فقط این موضوع معنی داشته باشد. باید شرایط به سمتی پیش برود که صاحبان فوتبال یعنی بازیکنان و مربیان که جوانی خود را برای این رشته گذاشته اند اداره کننده فوتبال باشند.

نامزد ریاست فدراسیون فوتبال دراره انتخاب سعید فتاحی به عنوان نایب رئیس دوم مدنظر خود توضیح داد: فکر می‌کنم فتاحی پدیده این انتخابات می‌شود زیرا از جوان های ارزشمند فوتبال کشور است که قدرت مدیریت فوق‌العاده ای دارد. من می دیدم وی یک روز در اصفهان حضور دارد و فردا به آبادان، شیراز و سایر شهرها می رود. فوتبال باید از توانمندی این برادر عزیز بهره‌مند شود.