علی پروین در خصوص نیمه اول دیدار پرسپولیس و اولسان هیوندای در فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: بچه‌ها در دقایق اول زیر فشار بودند اما رفته رفته بازی را در دست گرفتند.

ما بیش از حد این مسابقه را حساس کرده بودیم و مطمئن باشید در نیمه دوم با این شیوهئ بازی و با تذکراتی که یحیی گل‌محمدی می‌دهد، تیم پرسپولیس قهرمان خواهد شد. 

وی در خصوص حضور پرسپولیس با مربی ایرانی در فینال آسیا گفت: من مخالف مربی خارجی بودم و دیدید که پرسپولیس با یک کادر مربی ایرانی به فینال آسیا آمد. به نظرم بچه‌ها تا اینجا هم کار بزرگی را انجام دادند. امیدوارم در این شرایط پرسپولیس به عنوان قهرمانی برسد. ما مثل آب خوردن می‌توانیم این تیم را شکست دهیم. 

پیشکسوت پرسپولیس در مورد غیبت عیسی آل کثیر در فینال گفت: مطمئنا اگر آل کثیر در ترکیب بود خیلی می‌توانست کمک کند. این بازیکن باید زودتر به این تیم می‌آمد. پرسپولیس هم دنبال او بود و فکر کنم با نفت قرارداد داشت. 

مجری برنامه از پروین خواست تا رخصت دهد تا آل‌کثیر با شماره 7 در پرسپولیس باشد، گفت: من مشکلی با این کار ندارم و امیدوارم او موفق باشد. 

وی با اشاره به غیبت چند بازیکن در ترکیب گفت: نبود این چهار پنج بازیکن دست کادرفنی را بسته است اگر بودند خیلی شرایط بهتر می‌شد. 

پیشکسوت پرسپولیس در مورد بازی نکردن پرسپولیس مقابل نساجی و ذوب‌آهن گفت: باید این دو بازی را انجام می‌دادند. 20 روز بازی نکردن خیلی به پرسپولیس ضربه زد. اگر آنها در شرایط بازی بودند خیلی خوب می‌شد.