گادوین منشا بازیکن تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: شرایط گل‌گهر بسیار خوب است. این باشگاه امکانات ورزشی بسیار خوبی دارد. امسال دومین سال حضور گل‌گهر در لیگ برتر محسوب می‌شود و از همه چیز مهم‌تر برای ما، ثبات در لیگ برتر است. اگر نیم‌نگاهی به رتبه‌های بالای جدول داشته باشیم بهتر است، اما نمی‌خواهیم توقعات را بالا ببریم. تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بهترین نتایج ممکن را رقم بزنیم.

کار کردن با قلعه‌نویی باعث افتخار من است

منشا در خصوص کار کردن زیر نظر امیر قلعه‌نویی بیان کرد: قلعه‌نویی پُرافتخارترین مربی و جزو بزرگان فوتبال ایران است. برای من باعث افتخار است که امسال زیر نظر او کار می‌کنم.

او درباره به ثمر رساندن ۳ گل در ۲ هفته گذشته و صدرنشینی خود در جدول آقای گلی رقابت‌ها گفت: تنها ۲ هفته از لیگ برتر برگزار شده و قطعاً جدول گلزنان تا پایان مسابقات دچار تغییرات زیادی خواهد شد. من هم مانند سایر بازیکنان و مهاجمان تلاش می‌کنم بهترین عملکرد را ارائه و بیشترین نقش را برای موفقیت تیمی و فردی ایفا کنم.

انگیزه کافی برای آقای گلی لیگ برتر را دارم

مهاجم نیجریه‌ای گل‌گهر سیرجان در این باره که آیا رسیدن به عنوان آقای گلی لیگ برتر را دنبال می‌کند یا خیر، اظهار داشت: موفقیت تیمی مهم‌تر از فردی است و اگر تیم موفق باشد، موفقیت فردی کنار آن به دست می‌آید. هیچ بازیکنی نمی‌تواند کتمان کند که از آقای گلی خوشحال می‌شود. من دوست دارم و انگیزه کافی دارم که به این عنوان برسم. البته نمی‌خواهیم توقعات را از گل گهربالا ببریم.

او درباره پیروزی ۲ بر صفر گل‌گهر سیرجان مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: پس از شکست تیم بزرگ سپاهان با مس رفسنجان بازی کردیم که در این مسابقه، چمن مصنوعی حریف اصلی ما بود که روی کیفیت کار هر ۲ تیم موثر بود. به نظرم تیم مس بازی باکیفیتی ارائه کرد و روی زمین چمن طبیعی می‌تواند موفق‌تر از این هم باشد.

بی‌دقتی خودم و درخشش دروازه‌بان مس نگذاشت زودتر گل بزنم

او درباره ۲ گلی که خودش در این مسابقه به ثمر رساند، تصریح کرد: عملکرد من حاصل تلاش سایر بازیکنان بود. البته من زودتر می‌توانستم گلزنی کنم که درخشش دروازه‌بان مس و بی‌دقتی خودم باعث شد دیرتر گل بزنم. امیدوارم گلزنی‌های من ادامه داشته باشد.