به گزارش پارس ، محمد رویانیان در گفت وگو بافارس، در خصوص ناراحتی محمود یاوری و خسرو ابراهیمی از پرسپولیس بابت جذب پیام صادقیان اظهار داشت: راستش را بخواهید ما با پیام صادقیان با توجه به سیاست های کادر فنی پس از پایان لیگ مذاکره کردیم، اما به احترام ذوب آهن و موفقیتش در پلی آف هیچ خبری را رسانه ای نکردیم، اما آقای یاوری حالا که مدعی شده ما با او هر روز تماس می گیریم در جریان باشد که با پیام صادقیان مذاکره کرده ایم اما همه موارد پس از پایان لیگ برتر بوده است.

وی افزود: همه دوست دارند که خودشان بروند بازیکن بگیرند و ما بنشینیم و نگاه کنیم مگر استقلال و همه تیم های لیگ برتری نباید ۶ بازیکن جذب کنند؟ مگر این کار را تا الان انجام نداده اند فقط همه چشم دارند که پرسپولیس چه کار می کند. من برای یاوری احترام زیادی قائلم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: آقای یاوری شما که می گویید ما فجر را بد بخت و بیچاره کردیم مگر با همین پول ما فصل گذشته به فجر کمک نشد؟ مگر مسئولان خود تیم بارها اعلام نکردند که این کار ما به فجر کمک کرد؟ ما به جای اینکه این پول ها را به شکم دیگران و خارجی ها بریزیم با جذب حقیقی به فجر دادیم. تیمی که واقعا بسیار برومند و مسئولان زحمتکشی دارد.

وی تاکید کرد: مطمئن باشید از حق مان کوتاه نمی آییم و ۶ بازیکن خودمان را با قدرت جذب می کنیم. ما حتی تا به امروز به صادقیان مگر اعلام کردیم که به تمریناتمان بیاید و به او گفته ایم تا تمرکز خود را برای موفقیت پرسپولیس معطوف کند اصلا این موضوع نبوده و نخواستیم خدایی ناکرده به ذوب آهن ضربه بخورد.

رویانیان در خصوص شایعه پرداخت یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومانی به صادقیان نیز گفت: واقعا جالب است اما دوستان ما برای مذاکره حتی یک سوم این پول را هم به صادقیان پیشنهاد ندادیم. حالا نمی دانم همه چرا به دنبال جذب و پیگیری بازیکنانی که با ما توافق رسیده اند هستند. این همه بازیکن جابجا می شوند ما از این پول ها به کسی نداده ایم و در مسیر و برنامه خود رو به جلو حرکت می کنیم. من هم دوست ندارم خدای ناکرده جواب کسی را بدهم و به همه مربیان احترام و برای ذوب آهن که تیمی بسیار خوب است آرزوی موفقیت و سربلندی دارم. ما پس از اتمام لیگ برتر با این گزینه ها صحبت های لازم داشتیم، حالا چه صادقیان یا بازیکنان دیگر، مطمئن باشید خارج از چارچوب هیچ کاری را انجام نداده ایم.