به گزارش پارس نیوز، 

علیرضا بیرانوند با حضور در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر پاختاکور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سه چهار سال اخیر نتایج خیلی خوبی در لیگ قهرمانان آسیا گرفتیم و تمام تیم‌ها می‌دانند که پرسپولیس یکی از مدعیان قهرمانی است و این را در این چند سال نشان داده است. ما هم با روحیه‌ای که داریم برای برد آمدیم و جز برد به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم.

وی در ادامه افزود: می‌دانیم که سه امتیاز بازی فردا ما را به صعود به دور بعد امیدوار می‌کند. خیلی خوشحالیم که در این چند سال اخیر تیمی بوده‌ایم که هم در لیگ ایران و هم در لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی کسب کردیم، توانستیم قهرمانی کسب کنیم و حتی به فینال لیگ قهرمانان صعود کردیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس درباره تیم فوتبال پاختاکور ازبکستان گفت: ما از نظر فنی تیم پاختاکور را آنالیز و نقاط ضعف و قوت آن‌ها را بررسی کردیم. حریف ما تیم خوبی است و می‌دانیم که چه بازی سختی پیش رو داریم. ان‌شاءالله فردا بتوانیم با دعای خیر مردم و با نظمی که بازیکنان‌مان دارند سه امتیازی حیاتی را به دست آوریم و ملت ایران را خوشحال کنیم.

بیرانوند در پاسخ به این پرسش که پرسپولیس یک نیمه نهایی و فینال آسیا را پشت سر گذاشته و توقعات را بالا برده است، آیا این موضوع باعث استرس بازیکنان و این تیم شده است، گفت: مسلماً همین‌طور است و حرف شما کاملاً صحیح است. ما دو سال خیلی خوب را داشتیم. ما در سال دوم که به فینال آسیا صعود کردیم پنجره نقل‌وانتقالات‌مان بسته بود، اما با این وجود نتایج خیلی خوبی کسب کردیم. امسال بازیکنان باکیفیت زیادی به تیم ما اضافه شدند و هم تیم و هم هواداران انتظار دارند که نتیجه بهتری نسبت به دو سال قبل کسب کنیم.

وی ادامه داد: این موضوع را هم باید قبول کنید که ما در حال حاضر در سه جام می‌جنگیم. در لیگ ایران ما دو بازی داریم و قهرمانی دست خودمان هست. در جام حذفی هم الان جزو چهار تیم برتر هستیم. این نشان می‌دهد که واقعاً بازیکنان سال سختی را پشت سر گذاشتند و در این شرایط خستگی ایجاد می‌شود. ما می‌دانیم که هر چهار روز باید یک بازی انجام دهیم، اما مربی همیشه به ما می‌گوید که شما خسته نیستید و به ما روحیه می‌دهد و ما هم همیشه مجبور هستیم که بجنگیم. به قول برانکو ما آمده‌ایم لذت ببریم و به خاطر همین هیچ وقت پاپس نمی‌کشیم و برای مردم ایران می‌جنگیم تا بتوانیم هواداران‌مان را خوشحال کنیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با روحیه‌ای که من از بازیکنان‌مان دیدم فقط می‌توانم بگویم بازی خوبی انجام می‌دهیم و طبق انتظاراتی که هواداران و پیشکسوتان فوتبال ایران از ما دارند می‌توانیم انتظارات را برآورده کنیم.

وی در ادامه افزود: من زمانی که به پرسپولیس آمدم فکر کردم که این تیم پرطرفدارترین تیم آسیا و تیم بزرگی است، چون مربی بادانشی اینجا کار می‌کند. من دنبال این بودم که بیشتر دیده شوم، چون وقتی در پرسپولیس بازی می‌کنی بیشتر دیده می‌شوی. من دو سال خیلی خوب را در تیمم پشت سر گذاشتم و دو قهرمانی، دو سوپرکاپ و یک نیمه نهایی و یک فینال آسیا را با پرسپولیس تجربه کردم. مسلماً پس از بازی‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه پیشنهاداتی برای من آمد، اما، چون تیمم دو پنجره نقل‌وانتقالاتی‌اش بسته بود و نمی‌توانست بازیکنی بگیرد، با صحبت‌هایی که با برانکو انجام دادم، تصمیم گرفتم بمانم. او گفت اگر بمانم خیلی بهتر است، چون تیم در باشگاه‌های آسیا بازی دارد. برانکو تأکید کرد که نباید عجولانه تصمیم بگیرم.

بیرانوند در پایان تصریح کرد: بهترین اتفاق‌های زندگی‌ام زمانی رخ داد که در پرسپولیس بودم. با این حال من همیشه آرزو داشتم که در یکی از تیم‌های مطرح اروپایی بازی کنم. در حال حاضر هم با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارم و امیدوارم هر اتفاقی که می‌افتد خیر باشد.