به گزارش پارس نیوز، 

محسن فروزان و همسرش چندی قبل به دلیل حواشی به وجود آمده بعد از دیدار تراکتورسازی و سپیدرود رشت بازداشت شدند.

دروازه‌بان تراکتورسازی و همسرش در حال حاضر با اقناع مرجع قضایی در صدور قرار وثیقه آزاد هستند.

در همین راستا وکیل فروزان مطلبی در اختیار خبرگزاری ها قرار داد که در زیر می‌خوانید:

به نام خدا

پیرو انتشار اخباری در فضای مجازی و رسانه‌ای در خصوص بازداشت آقای محسن فروزان و همسر ایشان، اینک در راستای تنویر افکار عمومی به استحضار می‌رساند:

۱-متعاقب برگزاری بازی سپیدرود و تراکتور سازی اتهاماتی متوجه موکلین اینجانب گردید که مرجع محترم قضایی در حال رسیدگی به این اتهامات می‌باشد. موکلین بنده انتساب هر گونه اتهام به خود را قویاً رد نموده و رجاء واثق دارند که مرجع محترم قضایی به دور از هیاهو‌های غیر ورزشی و سهم خواهی‌های صورت گرفته از این واقعه صرفاً بر اساس مستندات پرونده رسیدگی و اتخاذ تصمیم خواهد نمود.

۲- موکلین خود از این واقعه متحمل ضررحیثیتی و اعتباری شده اند که اقدامات مقتضی در راستای احقاق حقوق خود را معمول داشته اند و امید دارند مراجع محترم قضایی کما فی سابق، در راستای احقاق حقوق حقه شان جدیت و اهتمام لازم را معمول دارند.

۳- مطالب مندرج در فضای مجازی و رسانه‌ای عموماً به دور از واقعیت‌های حقوقی پرونده بوده که موکلین حق خود را در پیگیری و تعقیب مطالب خلاف واقع، محفوظ می‌دارند.

۴- اینجانب وکیل متهمین به همراه نامبردگان، به عدالت دستگاه قضایی اعتماد کامل داشته و از ریاست محترم قضایی که خود طلایه دار عدالت محوری و حق مداری در دستگاه قضاست در خواست داریم که از خروج پرونده از مسیر حقوقی جلوگیری نمایند. ضمن اینکه از برخی افراد غیرورزشی می‌خواهیم که بجای فرافکنی در فضای مجازی و رسانه‌ای به وظیفه اصلی خود در خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی عمل نموده و اجازه دهند محاکم قضایی به دور از التهاب سیاسی و صرفاً بر اساس مستندات و مدارک مرتبط با پرونده، به پرونده‌های مطروحه رسیدگی و اتخاذ تصمیم نمایند.

۵-موکلین اینجانب اینک با ارائه مستندات و اقناع مرجع قضایی در صدور قرار وثیقه و سپردن اسناد لازم در حال حاضر آزاد می‌باشند و لازم است اعلام نماید که درج هرگونه مطلبی منتسب به خود و موکلین بدون تایید اینجانب و موکلین، نشر اکاذیب و قابل پیگیری می‌باشد.