به گزارش پارس نیوز، 

در جریان رقابت‌های ۵ وزن دوم کشتی آزاد قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ که در شی آن چین در حال برگزاری است، نمایندگان ایران در ۵ وزن دوم به مصاف رقبایشان رفتند.

در وزن ۶۱ کیلوگرم که ۱۴ نفر حضور دارند بهنام احسان پور در دور نخست به مصاف سیریپونگ جومپاکام از تایلند رفت و در پایان با نتیجه ۱۰ بر صفر پیروز شد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی نیز مقابل راحول آواره از هند با ضربه فنی به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد.

در وزن ۷۴ کیلوگرم محمد نخودی در مبارزه نخست مقابل آمیت کومار دهانخار از هند با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد. نخودی برای اینکه بتواند در گروه بازنده‌ها برای رسیدن به مدال برنز تلاش کند باید منتظر صعود رقیبش به دیدار فینال باشد، در غیراین صورت از دور رقابت‌ها کنار خواهد رفت.

در وزن ۸۶ کیلوگرم که ۱۵ نفر شرکت کرده اند، کامران قاسم پور پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل بهادر کودیروف از تاجیکستان با نتیجه قاطع ۱۰ بر صفر پیروز شد و به نیمه نهایی رسید. وی در این مرحله به مصاف برنده پونیا از هند و لین از چین می‌رود.

در وزن ۹۲ کیلوگرم علیرضا کریمی در مبارزه نخست برابر چنگیز کریم کولوف از قرقیزستان با نتیجه قاطع ۱۰ بر صفر پیروز شد. کریمی در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان آتسوشی ماتسوموتو دارنده مدال برنز جهان از ژاپن و چانگ جائه سوئه از کره جنوبی می‌رود. در این وزن ۱۱ نفر شرکت کرده اند.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم که ۱۱ نفر حضور دارند یدالله محبی در دور نخست مقابل مظفر ژاپویف از قرقیزستان با نتیجه ۱۱ بر صفر به برتری رسید. محبی در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان دونگ هوان کیم از کره جنوبی و صحبت بیلی یف از ترکمنستان می‌رود.

به گزارش ایسنا، در جریان رقابت‌های ۵ وزن نخست که روز گذشته برگزار شد، تیم ایران توسط رضا اطری در وزن ۵۷، بهمن تیموری در ۷۹ و رضا یزدانی در وزن ۹۷ کیلوگرم به ۳ مدال طلا رسید و پیمان بیابانی در ۶۵ و یونس امامی در وزن ۷۰ کیلوگرم نیز به مدال برنز رسیدند.