به گزارش پارس نیوز، 

تیم فوتبال پرسپولیس ایران در حالی ۲ اردیبهشت از ساعت ۲۰ در امارات به مصاف الاهلی عربستان می‌رود که با کسب ۴ امتیاز در رده سوم گروه D لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ قرار دارد و درصدد کسب پیروزی و رسیدن به صدر جدول است.

از سویی دیگر الاهلی نیز با کسب ۳ امتیاز در رده چهارم قرار دارد و تلاش می‌کند با هدایت یوسف عنبر به مرحله بعد برسد. سبزپوشان جده که در بازی گذشته شکست خوردند، درصدد پیروزی در امارات هستند، اما سرخپوشان هم قسم شدند تا به برد برسند.

پرسپولیسی‌ها برای این دیدار محرومی ندارند، اما طبق اعلام برانکو ایوانکوویچ، محمد انصاری، شایان مصلح، حسین ماهینی و ماریو بودیمیر مصدوم هستند و به این دیدار نمی‌رسند. البته مصدومیت کمال کامیابی نیا و احمد نوراللهی نیز برطرف شده و در ترکیب اصلی حضور خواهند داشت.

از سویی دیگر الاهلی، عبدالفتاح عسیری و حسین المقهوی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند و نیاز به استراحت ۱۰ روزه دارند تا به شرایط بازی برسند، اما پزشکان تیم سبزپوش تلاش می‌کنند تا آدریان سانتوس را به بازی برسانند.

خبر دیگر اینکه ۶ بازیکن کلیدی این تیم مانند سید جلال حسینی، شجاع خلیل زاده، مهدی ترابی، مهدی شیری، ماریو بودیمیر و بشار رسن تک اخطاره هستند و دریافت یک کارت دیگر می‌تواند سرخپوشان را در ادامه بازی‌های گروهی لیگ قهرمانان آسیا به دردسر بیاندازد و بازی با پاختاکور را از دست دهند.

تیم‌های الاهلی عربستان و پرسپولیس ایران روز دوشنبه بازی برگشت خود را در کشور امارات برگزار می‌کنند.