به گزارش پارس نیوز، 

باشگاه رئال مادرید بدون شک امیدی برای درخشش و قهرمانی در این فصل ندارد و هر قدمی که برداشته می‌شود برای فصل آینده بایگانی خواهد شد. زیدان در همان ابتدای راه وقتی دوباره به رئال مادرید بازگشت، برای مدیرعامل باشگاه چند شرط مهم مقرر کرد که شاید مهم‌ترین آنها ماجرای خرید چند بازیکن بود و عدم دخالت پرس در خرید و فروش بازیکنانی که مورد تایید کادر فنی هستند.

در این میان از همان ابتدا نام پوگبا و هازارد بیش از نام سایر بازیکنان به چشم می‌خورد و زیدان شک نداشت که پرس می‌تواند هر دو بازیکن مذکور را به قلعه سیمانی بکشاند. اتفاقا در هر دو مورد مادرید به بن‌بست خورد، هر چند همچنان احتمال خرید هر دو بازیکن وجود دارد اما مشخص است که قیمت این بازیکنان بالاست و پرس برای خرید آنها و جلب نظر مدیر برنامه‌های بازیکنان دچار مشکل شده است.

از طرفی کادر فنی به مادرید، گزینه ژائو فلیکس پرتغالی را پیشنهاد کرده که او هم قیمت پایینی ندارد و در حد خودش بازیکن گرانی محسوب می‌شود. کین دیگر بازیکن بزرگی است که اگر خریداری شود، خود‌به‌خود همان بمب خبری است که فلورنتینو پرس آن را به رسانه‌های مادریدی وعده داده است.

این همه اسم خوب، تاثیرگذار و کلیدی در شرایطی بر سر زبان‌ها افتاده که زیدان به‌شدت از دست مدیرعامل باشگاه رئال مادرید دلخور است و دوست ندارد بیش از این شاهد اتلاف وقت و گوشه و کنایه‌های رسانه‌ها باشد. پوگبا، آزارد و اریکسن اکنون سه راهی خرید مادرید محسوب می‌شوند و پرس برای خرید هر سه بازیکن بودجه محدود 180 میلیون یورویی را پیشنهاد کرده که با توجه به دست‌ودلبازی‌های او کمی عجیب و غیرقابل هضم به نظر می‌رسد.

ستاره بلژیکی البته نزدیک‌ترین گزینه است و بارها از علاقه خود به رئال‌مادرید خبر داده اما چلسی هم حاضر نیست به راحتی این بازیکن بزرگ و گلزن را از دست بدهد. پوگبا هم از یک تحول جدی در فوتبال حرفه‌ای خود راضی خواهد بود اما منچستریونایتد و شخص سولشایر مانند سد محکمی بر سر راه رئال مادرید ظاهر شده و نمی‌خواهد اجازه این انتقال تاریخی را صادر کند.

از دید زیدان اریکسن جایگزین خوب و جوانی برای مودریچ خواهد بود و چه در کنار او و چه به‌عنوان یک جانشین، برای رئال مادرید نعمت بزرگی محسوب می‌شود اما حتی او هم تاکنون جواب درست و شفافی در این خصوص نداده و هر چه هست از دل شایعات و خبرهای رسانه‌های مادریدی و کاتالونیایی بیرون آمده است.

زیدان در نشست خبری اخیر خود از مشکلی گله کرده که به عقیده او مشکل بزرگ امروز مادرید است، عدم گلزنی و قدرت پایین تمام‌کنندگی در خط حمله و خط میانی، زیدان به نام بازیکنانی چون مودریچ اشاره کرده و گفته است: «هر مربی‌ای از بازیکنی نظیر مودریچ راضی است اما وقتی افت او را مشاهده می‌کند، نگران خواهد شد و مجبور است به تربیت یا خرید یک جانشین خوب و آماده فکر کند.» اگر رئال مادرید نتواند در خرید بازیکنان سفارش شده از سوی زیدان موفق عمل کند، دچار مشکل جدی خواهد شد.

زیدان بودجه 180 میلیون یورویی پرس را قبول ندارد و به صورت صریح از 300 میلیون یورویی سخن می‌گوید که پرس در مذاکرات اولیه این وعده را داده و اکنون حق ندارد خلف وعده کند. زیدان مربی کوچکی نیست و طبق ادعای «مارکا»، حتی با بضاعت کنونی، رئال‌مادرید هم می‌تواند از این تیم یک مدعی جدی و بزرگ بسازد اما وقتی می‌شود بسیار باشکوه‌تر از این هم بود، دلیلی ندارد زیزو دست به خطری بزرگ بزند و اعتبار خود را در دوران پسا‌بازگشت به خطر بیندازد.

رئال مادرید برای فصل آینده به‌عنوان یک تیم مدعی تنها به قهرمانی در لالیگا، کوپا دل‌ری و صدالبته لیگ قهرمانان اروپا فکر می‌کند و هواداران صبور این تیم انتظار دارند، فلورنتینو پرس لااقل در وعده‌های اولیه به زیدان، هرگز کم‌کاری نکرده و با توجه به صبوری و کوتاه آمدن هیات امنا، دست به کار شده و ستارگان سفارش شده را هر طور که هست، خریداری کند.