به گزارش پارس نیوز، 

تایگز وودز، گلف‌باز افسانه‌ای که در سن 43سالگی، 11 سال بعد از آخرین قهرمانی‌اش در دنیای گلف، درحالیکه رسیدنش به عنوان قهرمانی رقابتهای مسترز غیرممکن به نظر می‌رسید در یک شگفتی بزرگ موفق شد به این موفقیت دست یافته و با فتح پانزدهمین عنوان قهرمانی میجر دوران ورزشی خود، فریاد شادی سر دهد و بار دیگر نشان دهد که هنوز سلطان گلف دنیا است.

 

 

تیاگر وودز با دو آندر پار 70 در دور نهایی موفق شد به 13 آندر دست یافته و با اختلاف یک ضربه نسبت به حریفان آمریکایی‌اش، داستین جانسون، زاندر شافل و بروکز کوپکا که هر سه جزء ده گلف‌باز برتر دنیا هستند عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد.

 

وودز 43ساله بعد از این موفقیت مادرش تیدا و دو فرزندش را در آغوش کشید و درحالیکه جمعیت با صدای بلند نام او را فریاد می‌زدند و فریادهای "تایگر، تایگر" فضا را پر کرده بوده، زمین گلف را ترک کرد.

 

 

با کسب این قهرمانی، حالا رویای رسیدن به رکورد بزرگ جک نیکلاس، یعنی قهرمانی در 18 رقابت میجر، برای تایگر وودز ممکن‌ به نظر می‌رسد، درحالیکه پیش از این همه صاحب‌نظران در دنیای گولف معتقد بودند رسیدن به رکورد طلایی جک نیکلاس عملا غیرممکن است.

 

درخشش و قهرمانی تایگر وودز در سن 43سالگی و 11سال پس از کنار رفتن او از سطح اول رقابتهای گولف دنیا واقعا شگفت‌انگیز و  باورنکردنی به نظر می‌رسد. در این یک دهه نسل جدیدی از گولف‌بازهای جوان و جویای نام به صحنه آمده بودند تا دنیای گولف با یکی از پراستعدادترین دوره‌های تاریخ خود مواجه شود.

 

 

تایگر در این دوره همچون ببری زخمی مجبور شده بود چندین عمل جراحی را پشت سر بگذارد. او بارها زانویش را به تیغ جراحی سپرده بود، سه بار عمل جراحی کمر را تجربه کرده بود و همین اواخر پزشکان مهره‌های ستون فقراتش را جراحی کرده بودند.

 

تایگر اعلام کرده بود امیدوار است بعد از این جراحی‌ها دست‌کم بتواند با فرزندانش گلف بازی کند و از درد رهایی یابد. او هرگز امید نداشت که بار دیگر بتواند در بالاترین سطح دنیا به گلف بازی مشغول شود. اما ببر زخمی بار دیگر غرید و غرش‌کنان موفق شد در اوج ناباوری همگان، قهرمانی مسترز را به خود اختصاص دهد و نشان دهد ببر، حتی اگر زخمی باشد، همچنان سلطان جنگل گلف دنیا است.