به گزارش پارس نیوز، 

کمال کامیابی‌نیا بعد از پیروزی دو بر صفر تیمش مقابل الاهلی عربستان اظهار کرد: خدا را شکر توانستیم سه امتیاز این بازی را به دست بیاوریم. در بازی با السد و پاختاکور هم خوب کار کردیم ولی متأسفانه داوران قضاوت خوبی نداشتند. خوشحالم سه امتیاز این بازی را کسب کردیم.

او درباره عملکرد خوب خط هافبک پرسپولیس گفت: خیلی خوب الاهلی را آنالیز کردیم. تدابیر برانکو در زمین پیاده شد. تمام بازیکنان زحمت کشیدند که هواداران را خوشحال کنیم. همه بازیکنان به نحو احسن وظایف خود را انجام می‌دهند.

هافبک پرسپولیس با انتقاد از وضعیت زمین تمرین تیمش، خاطرنشان کرد: زمین تمرین ما در ورزشگاه شهید کاظمی شرایط خوبی ندارد. باید هر چهار روز بازی کنیم ولی شرایط ریکاوری خوب نیست. امیدوارم برانکو و مسؤولان باشگاه در چهل روز باقی مانده اقدامات لازم را انجام دهند و سال آینده شرایط بهتری داشته باشیم.

او درباره افزایش توقعات از پرسپولیس اظهار کرد: به هر حال شرایط سخت است ولی همه بازیکنان و مسؤولان باشگاه زحمت می‌کشند. امیدوارم این روند را ادامه دهیم و خودمان را به بالاترین جایگاه در آسیا برسانیم و از غرب آسیا به فینال صعود کنیم.

کامیابی‌نیا درباره در رفتن کتفش در بازی‌ها گفت: شرایط خودم قبل از این بازی سخت بود. بعد از بازی با پیکان بیهوش شده بودم. کتفم به حالت اولیه برگشت ولی توانستم آن را تقویت کنم. تقویت کتفم نیاز به زمان دارد.

وی با بیان این که با سرماخوردگی مقابل الاهلی بازی کرده است، افزود: از روزی که به قطر آمدیم تب و لرز شدید داشتم. با خودم کلنجار رفتم که بازی نکنم ولی دلم نیامد. در آخرین لحظه به آمادگی رسیدم. دکتر حقیقت و دکتر علیپور تلاش کردند و من به این بازی رسیدم.

هافبک پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا در رفتن کتفش در بازی‌های مختلف و تقویت نکردن آن در آینده منجر به مشکلی بزرگ نمی‌شود؟ گفت: این موضوع حاد نیست. بازیکنی مانند بشار رسن را داریم که کتفش در می‌رود و خودش آن را جا می‌اندازد. کتف من زیر استخوان گیر می‌کند. پزشکان حتماً باید بیهوشی پنج دقیقه‌ای انجام دهند و کتف مرا جا بیاندازند.

کامیابی‌نیا درباره رقابت با تراکتورسازی برای رسیدن به مقام قهرمانی لیگ برتر، تصریح کرد: شرایط ما در لیگ برتر سخت است. کاری به تیم‌های دیگر نداریم. این بازی هم فراموش شد. از الان به باز با سایپا فکر می‌کنیم. برانکو همیشه بعد از بازی می‌گوید به بازی بعد فکر کنید. الان لیگ قهرمانان آسیا تمام شده است و به بازی بعد فکر می‌کنیم.

او درباره مطالبات بازیکنان این تیم از باشگاه گفت: ما حدود ۵۰ تا ۵۵ درصد از مطالبات‌مان را گرفتیم. امیدوارم مربی، بازیکنان و تمام عوامل تیم به حق خود برسند. ۲۵ روز دیگر تا پایان لیگ برتر مانده و بازیکنان انتظار دارند به حقوق‌شان دست یابند.