به گزارش پارس نیوز، 

در اولین روز از هفته بیست و چهارم رقابتهای لیگ برتر، تیم فوتبال استقلال تهران میزبان سایپا و علی دایی است. شفر و شاگردانش هنوز به طور کامل از بحران دربی خارج نشده‌اند و همچنان در شوک دربی و اتفاقات آن قرار دارند که شاید این موضوع روی کیفیت آنها در این بازی تأثیرگذار باشد.

آبی پوشان همچنان تحت تأثیر شکست مقابل پرسپولیس هستند. بازی که تا حدودی این تیم را از قهرمانی این فصل لیگ برتر دور کرد. پیروزی در این بازی می‌تواند تا حدودی روحیه را به اردوی آبی پیش از بازی حساس با الهلال در لیگ قهرمانان آسیا بازگرداند اما در غیر این صورت شاید آبی پوشان با مشکلات روحی بیشتری در آسیا به میدان بروند.

شفر برای این بازی همچنان چند بازیکن را به دلیل مصدومیت و فرشید باقری را به دلیل محرومیت که از سوی کمیته انضباطی باشگاه متحمل شده در اختیار ندارد. صیادمنش، غفوری و دانشگر می‌توانند از مصدومان غایب استقلال باشند که به همراه باقری از همراهی آبی پوشان در این بازی محرومند. ضمن اینکه باید دید آیا شفر از اسماعیلی و رحمتی که مورد انتقاد هواداران قرار گرفته‌اند استفاده می‌کند یا خیر.

آبی پوشان بعد از شکست مقابل پرسپولیس به رده چهارم جدول سقوط کردند و این فرصت را دارند تا در صورت پیروزی برابر سایپا به صورت موقت به رده دوم جدول باز گردند. سایپا نیز با ۲۷ امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارد.

بازی دو تیم استقلال و سایپا از ساعت ۱۷:۴۵ امروز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.