به گزارش پارس نیوز، 

تیم فوتبال پرسپولیس که در حال حاضر صدرنشین لیگ برتر فوتبال است و یکی از اصلی‌ترین شانس‌های قهرمانی در لیگ محسوب می‌شود یک رمز موفقیت دارد و آن‌هم هم‌دلی در بازیکنان این تیم است.

نمونه این اتفاق در مورد بازیکنی همانند سیامک نعمتی صدق می‌کند. شاید اگر سیامک نعمتی در هر تیمی بازی می‌کرد به‌عنوان اصلی‌ترین گزینه در ترکیب تیم قرار می‌گرفت و کمتر مربی حاضر می‌شد او را روی نیمکت قرار دهد و او در روز‌های اخیر بار‌ها روی نیمکت بوده است و بدون حاشیه به کار خود ادامه داده است و این موضوع از چشم برانکو ایوانکوویچ سرمربی سرخ‌ها دور نمانده است.

برانکو از بازیکنی همانند سیامک نعمتی در هر پستی که نیاز داشته است استفاده کرده و او ره یکی از بهترین‌های پرسپولیس می‌داند، اما از دید برانکو، سیامک نعمتی بازیکنی است که باید او را قربانی نامید.

برانکو معتقد است این‌گونه بازیکنان خود را فدای تیم می‌کنند و نیاز‌های تیم را به خود‌ترجیح می‌دهند ازاین‌دست بازیکنان باید به بشار رسن عراقی هم اشاره کرد.

این هافبک قابل عراقی یکی از بهترین خارجی‌های لیگ برتر محسوب می‌شود و در تیم ملی فوتبال عراق هم از بازیکنان اصلی و تأثیرگذار است، اما هرگاه برانکو از او در ترکیب اصلی استفاده نکرده است، مشکل خاصی بوجود نیامده و این بازیکن بدون حاشیه در خدمت تیم است.

پرسپولیس در ۳ فصل اخیر از این نقاط قوت سود برده است و همین اتفاق شاید منجر به هتریک پرسپولیس و برانکو در قهرمانی لیگ برتر فوتبال شود و یک رکورد را برای سرخ‌ها به جای بگذارد.