به گزارش پارس نیوز، 

مهدی در این بازی ها زمینه ساز دو گل تیم امید بود و بیشتر ضربات کرنر و کاشته های دور را زد و البته موقعیت های گلزنی هم داشت که از آنها استفاده نکرد. بعد از پایان بازی های امید گفتگویی با  این هافبک مهاجم ریز نقش انجام دادیم که آنرا می خوانید:

 

*مهدی، شادی شما برای صعود به دور بعدی بازی ها آیا احساس نمی کنید کمی زیاد بود!

خب این به خاطر فشاری بود که روی ما وجود داشت. تا چند ساعت بعد از بازی با عراق بیم عدم صعود وجود داشت چون ما در گروه دوم شده بودیم و همه تیم های دوم به دور دوم صعود نمی کردند. به واقع شادی که انجام دادیم برای خارج از شدن از فشار روحی و روانی بود در حالی که به خوبی می دانیم کار اصلی ما جایی است که باید با 15 تیم دیگر برای صعود به المپیک بجنگیم.

 

*از عملکرد خودت در این بازی ها راضی هستی؟

من در سه بازی امید در پست هافبک چپ به میدان رفتم و خوشبختانه کادر فنی از عملکرد من رضایت داشت و در هر سه بازی فیکس بازی کردم. اما قطعا به خودم نمره بیست نمی دهم و تلاشم را بیشتر میکنم به خصوص که چند موقعیت خوب نصیب من شد که باید بهتر از آن استفاده می کردم. البته همین که تیم امید به موفقیت رسید برای من کافی بود.

 

*خیلی ها انتظار داشتند تیم امید در بازی با عراق پیروز می شد و به عنوان تیم اول صعود می کرد.

این دقیقا هدف کادر فنی و بازیکنان هم بود و ما در بازی پایانی برای شکست عراق خیلی تلاش کردیم. اما فرصت هایمان تبدیل به گل نشد و از سویی تیم حریف به گونه ای فوتبال کرد که ما برای رسیدن به پیروزی دچار دردسر شدیم و کمی از وقت بازی را هم کشت. به هر صورت این بازی هم تجربه خوبی برای ما شد که در ادامه مسیر و درمواجهه با چنین تیم هایی چگونه عمل کنیم. ما به دور دوم صعود کردیم و این بدین معنی است که یکی از شانس های حضور در المپیک هستیم و به نظر می رسد همین کافی است.

 

 

 

 

*و آیا به المپیک صعود می کنیم؟

چرا که نه اما صادقانه می گویم کار سخت است و 15 تیم دیگر هم در تلاش برای دست یابی به چنین موقعیتی هستند. شما حتی گاهی می بینید تیم هایی به جام جهانی صعود نمی کنند که پرآوازه و صاحب سبک هستند. ما باید تلاش خود را مضاعف کنیم. اردوهای تدارکاتی موثری داشته باشیم و از همه مهمتر با تیم های قوی فوتبال کنیم. در این صورت فوتبال ایران شایستگی حضور در المپیک را دارد.

 

*و از لیست استقلال برای دربی خط خوردی!

برای من جای تعجب بود چون برای بازی در دربی آماده بودم. اما به نظر سرمربی تیم احترام می گذارم. شاید به خاطر سه بازی ای بود که برای تیم امید پشت سر گذاشتم و شفر احساس کرد خسته ام. برای موفقیت تیم در دربی دعا می کنم و به یقین در آینده اینقدر تلاش می کنم که دوباره در استقلال بازی کنم.