به گزارش پارس نیوز، 

حمید کللی فرد سرمربی ایرانجوان بوشهر جمعه شب در گفتگو با برنامه رادیویی جمعه ها با ورزش گفت: هنوز برای بقا امیدوار هستم و تلاش می کنم به اتفاق بازیکنان ایرانجوان را در لیگ دو نگه داریم، یکسری اتفاقات عجیب در برخی بازی های هفته گذشته رخ داده که امیدوارم حرف و حدیثی بدنبال نداشته باشد!

کللی فرد تصریح کرد: ماجرای عدم حضور هر تیمی در لیگهای مختلف طبق قانون سقوط به دو لیگ پایین تر است، تیمهایی مانند سیاه جامگان و نفت تهران با عدم حضور در لیگ دسته اول طبق قانون باید در لیگ سه فصل بعد حضور پیدا کنند و با این شرایط تعداد تیمهای سقوط کننده در این فصل لیگ دو تغییر خواهد کرد و شاید استرس از بازیکنانم کم شود، هر چند تا روز آخر من برای ماندن ایرانجوان تلاش خواهم کرد.

 

وی افزود: در این شرایط که ماجرای سهمیه استان در میان است، انتظار دارم مانند همیشه محمد نجفی به عنوان متولی و و پدر فوتبال استان این مسئله مهم را پیگیر کند تا حقی از این تیم ضایع نشود.

کللی ادامه  داد: از روی که بعد سالها به ایرانجوان آمدم و در آن شرایط سخت تیم را تحویل گرفتم یک هدف داشتم که آن هم کمک به سهمیه استان بود.

سرمربی ایرانجوان در پایان گفت: بازیکنانم در این شرایط حساس تنها  نیاز به آرامش و تقویت روحیه دارند تا بتوانیم در این سه هفته آخر امتیازات حساسی را کسب کنیم.