به گزارش پارس نیوز، 

عادل فردوسی‌پور شب گذشته برای اولین بار در سال‌های اخیر یک موضوع چالشی را باز کرد و در نهایت خودش در قالب پاسخگو غرق شد و در بخش‌هایی از مناظره جواب سوال خودش را داد و هوشنگ نصیرزاده را همراهی کرد.

موضوع باشگاه‌های تراکتورسازی و ماشین سازی تبریز و اداره این ۲ باشگاه با یک مالک شب گذشته از سوی عادل فردوسی‌پور در برنامه نود مطرح شد و بعد از جواب‌های قاطعانه هوشنگ نصیرزاده جو مناظره به گونه‌ای پیش رفت که خود عادل فردوسی‌پور در نقش مدافع از نصیرزاده و ماشین سازی حمایت کرد و زنوزی مالک ۲ باشگاه تبریزی به نوعی تبرئه شد.

آنچه از حرف‌های عادل فردوسی‌پور در جدل‌های کلامی با نصیرزاده بر آمد این بود که عادل هر وقت خواست حمله کند زیر تهاجم نصیرزاده کم آورد و برخی اوقات رد ادبیات گفتاری نصیرزاده آنقدر هجمه به چشم می‌خورد که عادل را مجبور به عقب نشینی و سکوت می‌کرد.

هوشنگ نصیرزاده با توجه به شناختی که از عادل فردوسی‌پور دارد و سال‌ها با این فرد کار کرده است به خوبی نقاط ضعف و قوت این بحث را شناسایی کرد و بحث بدهکارانه را طلبکارانه تمام کرد.

دلیل نرمش عادل فردوسی‌پور فقط ۲ چیز می‌تواند باشد.

اول اینکه عادل باید این برنامه را به نوعی پیش می‌برد که اتفاق خاصی در آن رخ ندهد و دوم اینکه عادل بدش نمی‌آمد با نصیرزاده همراه شود و کمی وزارت ورزش و سرخابی‌ها را قلقلک بدهد.

این را نمی‌دانیم باید به حساب تیز هوشی و زرنگی و سیاست عادل بگذاریم یا شب گذشته بنا بر برخی مصالح عادل کم آورد.