به گزارش اخبار ورزشی شهر خبر استقلال و العین روز سه شنبه برابر یکدیگر قرار می گیرند تا نهمین تقابل رسمی خود را تجربه کنند. این دو تیم که پیش از این ۸ مرتبه برابر یکدیگر به میدان رفتند، از جمله دیدارهای پر تکرار لیگ قهرمانان آسیا را برگزار خواهند کرد.

طبق خبر ورزشی  شهر خبر استقلال در ۸ تقابل قبلی برنده ۴ دیدار بوده و توانسته ۱۰ مرتبه دروازه حریف را باز کند و تنها در دو دیدار شکست خورده است.

بنا بر این خبر استقلال اگر می خواهد همچنان برای صعود شانس داشته باشد، با توجه به شکست سنگین در اولین دیدار محکوم به برد خانگی برابر العین با گل های زده زیاد است و بازیکنان استقلال می دانند که دیدار خانگی با العین، آسان ترین نبرد این تیم در مرحله گروهی است.

به گزارش اخبار ورزشی شهر خبر  مهدی رحمتی بعد از یک دیدار غیبت دوباره به دروازه استقلال بازگشته و با توجه به حضور در نشست خبری، حضور او در ترکیب قطعی است تا حسینی دوباره نیمکت نشین شود.

طبق خبر ورزشی شهر خبر  تیم فوتبال استقلال در حالی امروز در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف العین امارات می‌رود که تعدادی از بازیکنان استقلال در این بازی نمی‌توانند استقلالی‌ها را همراهی کنند.

بنا بر این خبر  روح‌الله باقری، اللهیار صیادمنش، خسرو حیدری و رضا کریمی نفراتی هستند که در دیدار استقلال مقابل العین حضور نخواهند داشت.

به گزارش اخبار ورزشی شهر خبر  این‌طور که از شواهد و قرائن پیداست سرمربی آلمانی استقلال برای فاز هجومی خود در این دیدار حساس حساب ویژه‌ای روز منشا، ایسما و پاتوسی باز کرده است و امیدوار است تا با درخشش این بازیکنان بتواند اولین برد خود را در لیگ قهرمانان آسیا بدست آورد.

طبق خبر ورزشی شهر خبر  خط حمله استقلال امروز نیز مطمئنا روز سختی را برابر حریف خود رقم خواهد زد و آنها می توانند دروازه این تیم را باز کنند تا ثبت کلین شیت برابر استقلال برای العین که سابقه قهرمانی در آسیا و حضور در جام باشگاه های جهان را دارد، یک آرزوی بزرگ باشد.

بنا بر این خبر  ترکیب استقلال در این بازی ابهامات زیادی دارد. از دروازه تا خط حمله هنوز مشخص نیست که وینفرد شفر کدامیک از شاگردانش را در ترکیب یازده نفره قرار می دهد.

به گزارش اخبار ورزشی شهر خبر  دست مرد آلمانی برای اتخاذ ترکیب و سیستم های متفاوت برابرتیم پرقدرت اماراتی کاملا باز است. این موضوع هم می‌تواند اثر مثبت داشته باشد و هم ممکن است باعث ضربه خوردن تیم در نتیجه مصلحت‌اندیشی‌های احتمالی برای بازی دادن به تمام بازیکنان بزرگ و مدعی شود.

طبق خبر ورزشی شهر خبر  مربی آلمانی استقلال اظهار داشت: امیدوارم هواداران زیادی در ورزشگاه حاضر شوند.آن ها یار دوازدهم ما هستند و به کمک شان نیاز داریم. از هواداران تیم خواهش می‌کنم لیزر و ترقه به ورزشگاه نیاورید . می دانم که هواداران ما در آسیا بهترین هستند و می توانند الگوی دیگران باشند.

بنا بر این خبر  کانون هواداران استقلال قصد دارند از طرح موزائیکی در سکوهای ورزشگاه استفاده کنند. طرحی که دو ستارۀ لوگوی استقلالی‌ها روی آن نقش بسته است و در واقع کری سنگینی برای العینی‌ها و تیم‌های آسیا به حساب می‌آید.

به گزارش اخبار ورزشی شهر خبر  مسعود اقبالی مربی سابق استقلال گفت: استقلال علیرغم رشد چشمگیری که در نیم فصل دوم داشت، مقابل الدحیل نشان داد هنوز استانداردهای آسیایی را ندارد.

طبق خبر ورزشی شهر خبر  وی افزود: بازی با العین برای استقلال بهترین فرصت است تا خلاف ادعای مرا ثابت کنند و نشان دهند در قواره‌های قهرمانی آسیا هستند.

بنا بر این خبر  مربی پیشین استقلال در خصوص خریدهای خارجی این تیم گفت: سه بازیکن خارجی را باید نقطه قوت واقعی استقلال در نیم فصل دوم دانست. این سه بازیکن آنقدر می‌درخشند که همه ستاره‌های دیگر تیم زیر سایه آنها گم شده‌اند.

به گزارش اخبار ورزشی شهر خبر  امید نورافکن گفت: از همه هواداران استقلال دعوت می‌کنم فردا شب به آزادی بیایند و کمک کنند تا بازی مهم این هفته را با برد پشت‌سر بگذاریم. قطعاً با حضور هواداران‌مان شب سختی برای العین می‌سازیم

طبق خبر ورزشی شهر خبر  امید نورافکن درباره مدت زمانی که در اردوی استقلال خواهد بود گفت:من سه شنبه هم با استقلال هستم ولی از چهارشنبه دیگر نمی‌توانم استقلال را همراهی کنم، چون باید به اردوی تیم امید بروم و تیم را در دیدار‌های مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ همراهی کنم

بنا بر این خبر  بازی کردن خسرو حیدری در ترکیب اصلی استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان احتمال حضور دوباره این بازیکن در ترکیب استقلال مقابل العین را قوت بخشیده بود اما مصدمیتی که برای شماره ۲ استقلال به وجود آمد، دوباره او را از ترکیب استقلال دور کرد.

به گزارش اخبار ورزشی شهر خبر  بدون شک اگر مصدومیت وریا غفوری رفع نمی‌شد، شفر با علامت سوال بزرگ در آستانه بازی دوم آسیایی مواجه می‌شد اما بازگشت وریا تا حدودی از نگرانی‌های پیرمرد کاسته هرچند که این بازیکن هم به دلیل آسیب‌دیدگی از آمادگی کامل برخوردار نیست.

طبق خبر ورزشی شهر خبر  محمد عبدالرحمان هافبک طراح العین و کایو ستاره برزیلی تیم به دلیل مصدومیت با کاروان اماراتی ها به تهران سفر نکردند، العنزی هافبک این تیم به دلیل مصدومیت وضعیت مشخصی ندارد، کاپیتان این تیم، اسماعیل احمد نیز به دلیل محرومیت مقابل استقلال غایب خواهد بود. بنا بر این خبر  شایعه شده بود که غفوری به دیدار آبی پوشان مقابل العین نمی‌رسد اما این بازیکن در تمرین آبی پوشان شرکت کرد و به بازی امروز هم می‌رسد.

به گزارش اخبار ورزشی شهر خبر  برد مقابل العین علاوه بر اینکه استقلال را به جدول برمی گرداند یک مزیت فوق العاده هم برای استقلال  به دنبال خواهد داشت‌. استقلال در هفته آخر لیگ قهرمانان با العین روبرو خواهد شد اگر استقلال این تیم را در تهران شکست دهد شانس حذف این تیم به مراتب زیاد خواهد شد و این احتمال وجود دارد که در هفته آخر در حالی مقابل استقلال  قرار بگیرد که حذفش قطعی شده و هیچ انگیزه برای برد مقابل شاگردان شفر نداشته باشد و اگر صعود استقلال در گروی برد مقابل العین باشد کار راحت تری خواهد داشت‌.

طبق خبر ورزشی شهر خبر  سید مهدی رحمتی در نشست خبری پیش از دیدار استقلال و العین گفت: ما در بیشتر بازی‌های گروهی با تیم العین همگروه بودیم و بازیکنان هم شناخت خوبی نسبت به تیم حریف دارند و با توجه به باخت به الدحیل همه هم‌قسم شدیم از فردا نتایج خوبی را کسب کنیم.

بنا بر این خبر  وی افزود: در بازی‌های آسیایی همیشه هواداران عزیز استقلال کنار ما در سرما و گرما حضور داشتند و امیدوارم فردا حمایت‌ها ادامه داشته باشد. البته در شرایطی هستیم که با کوچکترین اشتباهی ممکن است محروم شویم و امیدوارم لیزر و ترقه در ورزشگاه نباشد.

اخبار ورزشی را از سایت شهر خبر دنبال کنید.