به گزارش پارس نیوز، 

علی ضیا به واسطه حمایت‌های گسترده‌اش از باشگاه پرسپولیس توانست شهرتی بیشتر را نسبت به دیگر مجریان صدا و سیما پیدا کند تا تبدیل به جنجالی‌ترین شخصیت سال‌های اخیر صدا و سیما شود.

ضیا به دلیل شادی‌های عجیبش پس از شکست سنگین 4_2 استقلال مقابل پرسپولیس و شعارهای آتشینش علیه آبی‌ها و پرویز مظلومی، برای مدت‌ها داغ‌ترین سوژۀ رسانه‌ها بود، چرا که سرمربی وقت استقلال از او شکایت کرد و موجب بروز جنجال‌های بیشتری پیرامون حیطۀ کاری‌اش شد.

پس از آرام گرفتن این حواشی، علی ضیا باز هم به کُری‌خوانی‌های خود ادامه داد تا باز هم در چشم‌ها قرار بگیرد و کار به جایی بکشد که مدیران صدا و سیما به او تذکراتی جدی بدهند و ضیا رفته رفته حواشی‌اش فروکش کند و دیگر هرگز آن چهرۀ جنجالی ضیاء را شاهد نباشیم!

ماه‌هاست که علی ضیا دیگر هیچ اظهار نظری در ارتباط با فوتبال و پرسپولیس نمی‌کند و حتی گاهی که او را درگیر حواشی فوتبالی می‌کنند، با سکوتش به تمامی این اتفاقات پایان می‌دهد تا این شایعه به میان بیاید که او نسبت به پرسپولیس و فوتبال دلسرد شده و تمایلی به ورود به آن ندارد! چرا که دردسرهای فراوانی برایش حاصل شد که می‌توانست حتی کار حرفه‌ای‌اش را از دست بدهد.