به گزارش پارس نیوز، 

علیرضا مرزبان سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در نشست خبری پس از دیدار مقابل استقلال تهران اظهار کرد: بازیکنانمان چهار روز تمرین نکرده بودند که همین اتفاق باعث شد تا  اعتماد به نفس خوبی در دیدار مقابل استقلال نداشته باشند.

او در ادامه افزود: مقابل تیم های بزرگی مانند استقلال شانس های زیادی برای گلزنی نخواهید داشت و ما یک موقعیت تک به تک را با بی دقتی از دست دادیم. البته  تیم استقلال هم می توانست روی ضد حمله ها گل دوم را وارد دروازه ما کند که خوشبختانه این اتفاق رخ نداد، در کل به بازیکنانم بابت بازی خوبشان تبریک می گویم.

سرمربی نفت مسجد سلیمان ادامه داد: تیم ما شرایط خوبی دارد و با تیم های پایین تر از خود پنج امتیاز فاصله داریم، مدیرعامل باشگاه قول هایی داده و من اطمینان دارم که او به قول هایش عمل خواهد کرد. اکثر مدیرعامل های باشگاه فکر می کنند که بازیکنان برده آن ها هستند و با آن ها در خصوص پرداخت مطالباتشان بد رفتاری می کنند.

مرزبان تصریح کرد: موقعی که هدایت نفت مسجد سلیمان را بر عهده گرفتم در انتهای جدول بودیم اما الان شرایطمان بهتر است، در بازی های خانگی به لطف تماشاگران می توانیم امتیازات بیشتری را بدست آوریم. ما به داوری در این دیدار اعتراض نکردیم و اعتراضمان نسبت به یک بازیکن بود.