به گزارش پارس نیوز، 

تیم های رئال مادرید و بارسلونا از دور برگشت نیمه نهایی کوپا دل ری در ساعت ۲۳:۳۰ به مصاف هم رفتند. این بازی که در برنابئو برگزار شد در نهایت با ۳ گل به سود بارسلونا به پایان رسید تا این تیم در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه ۴-۱ راهی فینال شود.

رئال مادرید: ناواس، کارواخال، راموس، واران، رگیلون، کروس، کاسمیرو، مودریچ، وازکز، بنزما و وینیسیوس

بارسلونا: تراشتگن، سمدو، پیکه، لنگلت، آلبا، روبرتو، بوسکتس، راکیتیچ، مسی، سوارز و دمبله

نخستین صحنه جدی بازی در دقیقه ۱۵ رخ داد که وینیسیوس پس از برخورد با روبرتو در محوطه جریمه بارسا سرنگون شد اما داور در تصمیمی مشکوک دستور به ادامه بازی داد. رئال لحظاتی بعد یک فرصت خوب دیگر بدست آورد اما وینیسیوس با بی دقتی ضربه اش را به بیرون زد.

تیم میزبان در دقیقه ۳۶ روی پاس بلند راموس می رفت که صاحب فرصت خوبی شود اما پیکه با یک تکل خوب ضربه وینیسیوس را دور کرد. رئال در دقیقه ۳۸ روی سانتر رگیلون صاحب یک فرصت خوب دیگر شد اما وینیسیوس با بی دقتی ضربه اش را از جلوی دروازه به بیرون زد.

بارسا که در نیمه اول نمایش ضعیفی ارائه کرده بود در دقیقه ۵۰ روی فرار دمبله و پاس رو به بیرون این بازیکن توسط سوارز به گل رسید.

 

تیم میزبان لحظاتی بعد روی حرکت خوب رگیلون می توانست بازی را مساوی کند اما وازکز نتوانست خودش را به سانتر این بازیکن در دهانه دروازه برساند.

در حالی که رئال حمله می کرد این بارسا بود که در دقیقه ۶۹ به گل دوم خودش رسید. دمبله بار دیگر پشت مدافعان فرار خوبی کرد و توپ را به دهانه دروازه فرستاد که توسط واران به اشتباه وارد دروازه خودی شد.

 

بارسا تنها دو دقیقه بعد به دلیل خطای کاسمیرو روی سوارز صاحب پنالتی شد که خود این بازیکن توانست آن را به گل تبدیل کند.

 

بازیکنان رئال که تا پیش از گل اول حریف تیم برتر میدان بودند و موقعیت های خوبی داشتند در ادامه روحیه خودشان را دست دادند تا بارسا بازی را کنترل کند و در نهایت راهی فینال شود.