به گزارش پارس نیوز، 

تیم فوتبال استقلال رامشیر در هفته بیستم رقابت های لیگ دو برابر شهرداری فومن با نتیجه یک بر صفر مغلوب شد.

دیدار دو تیم در حالی در ورزشگاه تختی رامشیر برگزار شد که با رای موقت کمیته انضباطی تماشاگران رامشیری از حضور در ورزشگاه خانگی محروم شده اند که استقلالی ها در بازی دیروز بدون یار دوازدهم خود برابر فومنی ها صف آرایی کردند.

تلاش دو تیم در نیمه اول با وجود حملات روی دروازه یکدیگر و ایجاد موقعیت ها نتیجه ای بدنبال نداشت تا دو تیم در ورزشگاه ساکت و سرد تختی رامشیر در نیمه اول به نتیجه سرد و کسل کننده بدون گل رضایت دهند.

با شروع نیمه دوم فومنی ها با در اختیار گرفتن نبض بازی موفق شدند در دقیقه 53 قفل دروازه رامشیری ها را توسط سعید مرتضوی باز کنند انها پس از گل تا پایان بازی تلاش زیادی را برای محافظت از تک گل خود انجام دادند و با موفقیت در این امر توانستند در پایان به برد ارزشمندی برابر استقلال رامشیر دست یابند.

استقلال رامشیر که با عباس میرسالاری در نیم فصل اول با کسب نتایج مطلوب در روزهای اوج قرار داشت حال با ورود به یک بحران و چالش نتیجه گیری در آستانه اوت و سقوط از لیگ دو و بازگشت مجدد به لیگ سه قرار دارد.

استقلال رامشیر با این باخت با ۲۰ امتیاز در رده دوازدهم و صهرداری فومن با این برد ۲۷ امتیازی شده و در رده پنجم جدول قرار گرفت.