علیرضا مرزبان سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل پارس جنوبی جم گفت: به نظرم باید بگویم که هماهنگ کردن بازیکنان جدید بسیار سخت است. البته به تیم ما در هفته‌های اخیر اهانت شده و باید آن را بررسی کنند.

وی ادامه داد: من از عملکرد بازیکنانم راضی بودم و آن چیزهایی که برای زنده بودن در لیگ وجود دارد را نشان دادیم. ما تیم با شخصیتی هستیم و خوشحالم که با وجود نداشتن بازی دوستانه بازیکنان در حال جا افتادن هستند. تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که باید برخی مسائل بررسی شود هفته گذشته یک داور به ما دادند که محروم شد و این هفته هم داوری آمد که همه خطاهای ۵۰-۵۰ را یکطرفه سوت می‌زد. تیم ما خوب فوتبال بازی می‌کند اما باید پای بازیکن ما بشکند که داور خطا بگیرد؟ من به نتیجه معترض هستم چون نتیجه خوبی برای ما نبود. ما باید این سه امتیاز را می‌گرفتیم اما شهامت بازیکنانم قابل تحسین است. کیفیت تاکتیکی ما به ما کمک می‌کند تا رو به جلو حرکت کنیم. 

مرزبان افزود: همانطور که می‌دانید مشکلات ما هنوز پابرجا است و حل نشده است. تنها چیزی که هست این است که بازیکنانم با غیرت بازی می‌کنند تا همین امروز دریافتی نداشتیم و چیزی که ما را زنده نگه داشته هواداران خوبی است که داریم. مدیران ما تلاش می‌کنند تا دریافتی داشته باشیم اما هنوز این مسئله حل نشده است. آینده ما در حال حاضر خاکستری است و تنها چیزی که ما را روشن می‌کند این است که ما اینجا برای قراردادهای‌مان بازی نمی‌کنم بلکه برای هواداران‌مان بازی می‌کنیم. ما می‌خواهیم به هواداران کادو بدهیم که سال آینده هم در لیگ برتر باشند.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در ادامه افزود: به نظرم ما در نیمه اول هم خوب بازی کردیم. البته باید بگویم که تیم حریف دو مهاجم بلندقد داشت و از هر کجای زمین برای آنها سانتر می‌کرد و به همین دلیل ما مجبور بودیم عقب بازی کنیم اما می‌توانستیم ضدحملات بهتر بزنیم همانطور که دو شانس خیلی خوب داشتیم. یک پنالتی صددرصد برای ما اتفاق افتاد که داور نگرفت. تیم حریف هرچه بازیکن بلندقامت داشت به زمین آورد و از همه جا برای آنها سانتر می‌کرد.

مرزبان در باره اینکه از عملکرد بازیکن شماره ۱۶ تیمش که توپ‌های زیادی لو داد راضی است یا نه، گفت: در نیمه اول او خوب بازی نکرد اما در نیمه دوم شرایط بهتر شد. او در نیمه دوم خیلی خوب بود و پوشش‌های به موقع را انجام می‌داد. در کنار او بازیکنان جلوی زمین ما هم خوب بودند البته بازیکنان جدید به ما اضافه شدند که نیاز به زمان داشتند تا هماهنگ شوند. درباره تماشاگران هم باید بگویم انتظار من این است که هواداران بیایند و تیم را تشویق کنند. اما امروز دیدیم که در ۴۵ دقیقه اول هیچ صدایی از هواداران ما درنیامد. به نظر می‌رسد آنها تماشاگران منتقدی هستند که منتظر یک فرصت هستند تا به ما حمله کنند. من انتظار دارم دل همه با تیم باشد.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در پاسخ به سؤال یک خبرنگار مبنی بر اینکه گلی که خوردیم مقصرش شما بودید، گفت: من اجازه اهانت به شما نمی‌دهم حرف شما صددرصد اشتباه است. من به هیچ عنوان هیثم را تعویض نمی‌کردم چون نیاز به ضربات سر داشتیم اما او خودش اشاره کرد و گفت نمی‌توانم بازی کنم. این بازیکن امیدوار هستم به بازی با فولاد برسد چرا که الان روی تخت دراز کشیده و دو کیلو یخ روی پایش است. آرزوی هر مربی است که وقتی تیمی انتحاری بازی می‌کند بتواند ضد حمله بزند و به گل برسد. اما من مخالف صددرصد وقت‌کشی و اینکه بازیکنی خودش را روی زمین بیاندازد هستم. حتی در بازی با پیکان به من فحاشی شد چرا که توپ را خودم خیلی سریع به جریان بازی فرستادم و به حریف دادم تا بازی کنند. 

وی درباره اینکه چه باید کرد تا مشکلات این باشگاه حل شود، خاطرنشان کرد: مشکلات ما یکی دوتا نیست. بازیکنانی که جدید گرفتیم باعث شده تا ۶۰۰ میلیون تومان به باشگاه کمک شود چرا که بازیکنانی که رفتند مبلغ‌شان بیشتر از بازیکنانی بود که جذب شدند. وضعیت خوابگاه بازیکنان جوان ما خوب نیست. برخی از بازیکنان که قرارداد پایینی دارند حدود ۳۰ درصد پول گرفتند و مشخص نیست کی به پول می‌رسند. ما به شرکت‌های هواپیمایی و هتل‌ها بدهکار هستیم. حتی برای خرید دارو دچار مشکل هستیم. من از روزی که آمدم ۲۴ درصد پول گرفتم اما حاضر هستم که همین ۲۴ درصد را بدهم اما ماندن تیم در لیگ برتر قطعی شود. 

مرزبان افزود: برای من سخت است که بعد از بازی‌‌ها به سمت تهران بروم و ۵ صبح دوباره برگردیم اما این را با افتخار انجام می‌دهم چون کار ما با اعتقاد قلبی درست می‌شود باید حس همدلی وجود داشته باشد و بازیکنان بدانند که ما پیگیر کارها هستیم. گاهی دست مدیران باشگاه هم بسته است ما یکی از شانزده تیم حاضر در لیگ برتر هستیم اما همه تیم‌ها شرایط‌شان از ما بهتر است حتی استقلال خوزستان که ما از آنها هم بدتر هستیم. مشخص نیست که مطالبات را بدهند یا نه. ما شرایط سختی داریم.