به گزارش پارس نیوز، 

علیرضا کریمی در خصوص اعتراض بهداد سلیمی به پاداش ملی‌پوشان فوتبال  اظهار داشت: اعتراض بهداد سلیمی نسبت به تبعیضی که مسئولان کشورمان بین فوتبالیست‌ها با سایر ورزشکاران قائل می‌شوند کاملا به جا و به حق است و حرف دل ما هم است. بهداد سلیمی ورزشکار بزرگی است که کارنامه کاملی دارد و تمام افتخاراتی که یک ورزشکار می تواند برای کشورش کسب کند را به دست آورده است و ببینید وزارت ورزش چه بر سر ورزش کشورمان آورده است که صدای قهرمان بزرگی مثل بهداد سلیمی را هم درآورده است.

دارنده مدال برنز سال های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۸ جهان تصریح کرد: این همه تبعیض را نمی توانم چیزی جز ظلم در حق سایر ورزشکاران تلقی کنم. البته فکر می کنم که خودمان هم مقصر هستیم و همیشه در مقابل این همه تبعیض که در حقمان شده است، سکوت کرده‌ایم و اعتراضی نکرده‌ایم تا مسئولان ورزشی کشورمان اینگونه تبعیض‌ها را عادی بدانند. مسئولانی که جوایز مدال آوران رقابت‌های جهانی و المپیک را به دلیل گرانی ارز و مشکلات اقتصادی کم کردند و با هزار منت دادند و هنوز جوایز مدال آوران بازی‌های آسیایی را پرداخت نکرده‌اند چگونه می‌توانند بعد از پیروزی فوتبالیست های کشورمان مقابل تیم‌های نه چندان مطرح آسیایی باافتخار اعلام کنند که یک میلیون دلار جایزه نقدی به فوتبالیست‌ها اهدا کرده‌ایم. مسئولان ورزشی کشورمان فکر کرده‌اند که چنین رفتارهای دوگانه‌ای را سایر ورزشکاران نمی‌بینند و متوجه نمی‌شوند؟

کریمی در ادامه گفت: عامل اصلی بی‌انگیزه کردن ورزشکارانی که می‌توانند برای کشورمان مدال‌های جهانی و المپیک کسب کنند، وزارت ورزش است که چنین ظلم آشکاری را در حق ورزشکاران می‌کند. باید به وزیر ورزش و سایر مسئولان بگوییم که در آستانه رقابت‌های جهانی و المپیک از شما روحیه و انگیزه نمی‌خواهیم اما لطف کنید و با چنین رفتارهایی باعث نشوید تا همین اندک روحیه‌ای هم که داریم را از دست بدهیم.