به گزارش پارس نیوز، 

دکتر امین نوروزی، رئیس کمیته پزشکی باشگاه استقلال تهران، گفت: متأسفانه مرتضی آقاخان در اردوی ترکیه آسیب دیده و روز یکشنبه پای خود را جراحی خواهد کرد. وضعیت او به طور کامل زیرنظر ما بررسی می‌شود و برای این بازیکن آرزوی سلامتی می‌کنیم.

 

وینفرد شفر پیش از این درباره اتفاقات بد در اردوی استقلال در ترکیه  گفته بود و  مصدومیتی که آقاخان با آن روبرو شد، همگی ما را در شوک فرو برد. به هرحال باید منتظر نشست و دید این بازیکن بدشانس آیا می‌تواند در این فصل به استقلال کمک کند یا خیر؟

 

لازم به ذکر است، مرتضی آقاخان تنها استقلالی نبوده که در ترکیه از ناحیه تاندون آشیل پا دچار پارگی و آسیب‌دیدگی شده است، بلکه میلاد زکی‌پور هم که صبح روز گذشته در کلینیک دکتر نوروزی حضور پیدا کرده بود از همان ناحیه دچار کشیدگی شده است. دفاع چپ استقلال از ۵ روز پیش و در ترکیه در حال درمان است و با دستگاه‌های دیوترمی کار می‌کند.

 

گفتنی است آقاخان که به دلیل مصدومیت در بازی دوستانه، فصل را از دست داد، روح الله باقری در تهران مصدوم شد و همراه تیم به ترکیه نرفت، علی کریمی در بازگشت از اردوی تیم ملی هنوز در تمرین گروهی شرکت نکرده است و طارق همام هم در جریان بازی تیم ملی عراق برابر قطر مصدوم شد تا وضعیت ۴ بازیکن استقلال برای بازی های نیم فصل دوم مبهم باشد.