به گزارش پارس نیوز، 

در حالی که بسیاری از باشگاه‌های لیگ برتر اردوی آماده‌سازی تعطیلات نیم‌فصل خود را برپا کرده‌اند و به دنبال بالا بردن سطح کیفی خود هستند، استقلال تهران هنوز هم درگیر برنامه آماده‌سازی خود در قطر است و وینفرید شفر کلافه‌وار از قول مساعدت‌های پی‌درپی مدیریت برای شکل گرفتن این کمپ آماده‌سازی، دیگر صدای اعتراضش بلند شده است.

 

از طرفی دیگر استقلال نیز در بازار نقل و انتقالات زمستانی بیشتر از آنکه فعالیتی را داشته باشد، حاشیه‌ساز بوده است و فقط با نام‌های داخلی و خارجی بازی کرده است و هیچ اقدامی را در راستای برنامه‌های وینفرید شفر، به هردلیلی انجام نداده است تا نگرانی‌های هواداران برای آینده تیم محبوب خود دوچندان شود.

باشگاه استقلال

 

در این وضعیت اما واکنش برخی پیشکسوتان باشگاه استقلال به اتفاقات موجود بسیار جالب بوده است، پیشکسوتانی که جز افزایش فشار و استرس به هواداران و بزرگنمایی در مشکلات هیچ قدم مثبتی را در راستای بهبود شرایط برنمی‌دارند و دائماً از یک جمله تکراری، به شکل سلسله‌وار الگو برداری می‌کنند تا تنها حرف حسابشان این باشد: اوضاع استقلال اصلاً خوب نیست!

 

بیان اینکه اوضاع استقلال خوب نیست با اتفاقاتی که علنی و رسانه‌ای می‌شود، خیلی کار بزرگی نیست! هواداران تیم رقیب آبی‌ها هم نیز به خوبی می‌دانند که در استقلال چه اتفاقاتی در حال رقم خوردن است، پس دیگر پافشاری بر این جمله بی‌اثر چه مفهومی می‌تواند داشته باشد جز اینکه نقاب فردی دلسوز را بر چهره زده باشیم؟!

 

 

چه در کادر درون باشگاهی و چه خارج از آن، از بزرگ‌ترین نام گرفته تا فردی که برای یک ماه پیراهن استقلال را برتن کرده است، فریاد می‌زند: اوضاع بد است! صدایتان را شنیدیم! برنامه بعدی‌تان چیست؟! هدف خودنمایی و گرفتن ژست پدرانه است یا پیگیری مشکلات باشگاه؟ چند سال است که اینچنین مصاحبه می‌کنید اوضاع بد است؟ نتیجه آن چه بود؟! شخص خودتان که به عنوان پیشکسوت مسئولیت معنوی را در قبال تیم محبوب‌تان داشته‌اید، چه کردید که از دیگران انتظار ورود و حل مشکلات استقلال را دارید؟!  اوضاع بد است بله! اما این شرایط فقط برای شما است؟ آیا با این مصاحبه‌ها به دنبال حساس‌تر کردن افکار عمومی و ایجاد فشار بر روی وزارت ورزش هستید یا بهبود شرایط؟! اگر این جملات از روی صداقت است، پس آستین‌هایتان را بالا بزنید و وارد گود شوید، اگر نه، پس لطفاً دیگر توضیح واضحات را ندهید که گوش‌های مخاطبین از این حرف‌ها پر است!