به گزارش پارس نیوز، 

رابطه برانکو و کی‌روش انگار قابل درست شدن نیست. نه پرچم سفید صلح که کارلوس کی‌روش از بلند کردنش حرف می‌زند و نه آرزو‌های موفقیتی که برانکو به شیوه خودش برای تیم ملی می‌کند، کوچک‌ترین نقشی در ترمیم رابطه خراب سرمربیان پرسپولیس و تیم ملی ندارد.

این‌بار هم روز بازی ایران و یمن، برانکو در کنفرانس خبری پرسپولیس گفت: «ما با یک ملی‌پوش به فینال آسیا رسیدیم و انتظار می‌رود تیم ملی هم به فینال برسد.» کی‌روش که معلوم بود از این حرف برانکو حرصش گرفته، به بخش دیگری از حرف‌های برانکو واکنش نشان داد و گفت: «چرا برانکو از کاتانچ که سرمربی تیم رقیب ایران است، تعریف می‌کند؟» 

هواداران پرسپولیس می‌گویند برانکو چیزی نگفته که کارلوس دوباره به او حمله‌ور شده است! حامیان برانکو معتقدند کی‌روش دفعه قبل هم بلافاصله بعد از پایان جام جهانی بی‌دلیل به سرمربی پرسپولیس حمله‌ور شده و این بار هم تعریف او از کاتانچ که هموطن برانکو است، چیزی نبود که کی‌روش را علیه او بشوراند، اما حامیان کی‌روش اصلاً چنین نگاهی ندارند و مدعی هستند سرمربی پرسپولیس عامدانه گفت انتظار می‌رود ایران به فینال آسیا برسد که توقع را از تیم ملی بالا ببرد و ملی‌پوشان تحت فشار قرار بگیرند. آن‌ها می‌گویند برانکو در حالی می‌گوید پرسپولیس با یک ملی‌پوش به فینال رسید که کاشیما بدون ملی‌پوش قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شد.

پیش از این وقتی یک بار روز بازی حساس پرسپولیس، سرمربی تیم ملی بیانیه‌ای منتشر کرده بود، سرمربی پرسپولیس گفته بود کی‌روش می‌خواست با این کار تیم من را به‌هم بریزد و با همین منطق، حالا حامیان کی‌روش می‌گویند هدف برانکو هم به‌هم ریختن تیم ملی بوده است. پرسپولیسی‌ها، اما این اتهام را قبول ندارند و می‌گویند کی‌روش با حمله بی‌دلیل به برانکو کاری کرده که آن‌ها با وجود علاقه‌شان به تیم ملی منتظر زمین خوردن کی‌روش باشند؛ و این دقیقاً همان اتفاق بدی است که نباید رخ بدهد. نه روز بازی ایران و یمن زمان مناسبی برای حرف‌های برانکو درباره فینالیست شدن تیم ملی بود و نه بعد از پیروزی ایران مقابل یمن، زمان مناسبی برای حرف‌های کی‌روش علیه برانکو...

مردم بعد از این همه دغدغه‌های اقتصادی و مشکلات ریز و درشت، می‌خواهند از تیم ملی و پیروزی‌هایش لذت ببرند و نباید شیرینی پیروزی‌های ایران در جام ملت‌ها را به کام‌شان زهر کرد.

حقیقتش به قول علی پروین که دیروز گفت: «هر بار خواستم کی‌روش و برانکو را آشتی بدهم به دیوار خوردم»، ما هم از آشتی دادن این دو مربی قطع امید کرده‌ایم و دیگر تمایلی هم به آشتی آن‌ها نداریم. قرار نیست همه با هم خوب باشند... اصلاً توقع آشتی نداریم، اما توقع داریم موقع جام ملت‌ها برانکو و کی‌روش کاری به کاری هم نداشته باشند و موقتاً آتش‌بس بدهند و دعواهای‌شان را برای آینده بگذارند. این دعوا‌ها اگر قرار باشد بخشی از هواداران پرسپولیس را مقابل تیم ملی قرار بدهد به اتحاد و یکپارچگی ایران عزیزمان لطمه می‌زند و این همه چیزی است که دوستش نداریم. ما می‌خواهیم از جام ملت‌ها لذت ببریم.